Educació, Intel·ligència Afectiva i Biodansa: Viure, Conviure, Ser i Sentir

Data d'inici: 09/07/2019
Data de finalització: 12/07/2019

De dimarts a divendres de 10 a 14 h

Lloc de realització: Facultat d'Educació i Psicologia de la UdG. Campus Barri Vell

– La nostra ment descansarà i podrem relaxar-nos (ser, sentir).
– En finalitzar el curs tindrem un lot bàsic d’eines (amb exercicis i cançons) que podrem utilitzar en dinàmiques amb grups de persones.
– El curs ens ajudarà a treure el millor de nosaltres mateixos com a persones i professionals.
– Sabrem afrontar situacions d’estrès i conflictes des de la calma, implicant-nos, però sense deixar-nos influenciar per les emocions dels altres (conviure).
– Viurem el moment present (aquí i ara) des del fet de gaudir (viure, sentir).

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A mestres, professors d'institut o universitat, a educadors de llars d'infants, educadors socials, pedagogs, psicopedagogs, psicòlegs, terapeutes sistèmics, monitors de lleure, professionals del camp de la salut, professionals de l'ajuda en general, professionals que acompanyen en processos vitals, pares i mares, responsables de casals, persones interessades en l'educació i el creixement personal...

Cal portar roba còmoda.

Les emocions i el vincle emocional que l'educador, l'alumne o usuari estableixen entre ells juguen un paper cabdal en l’aprenentatge i en la intervenció social, com molts estudis científics demostren.
La biodansa és un sistema vivencial de desenvolupament humà per a dones i homes, que planteja un treball relacional i d’expressió, reconeixement, acceptació i integració d’emocions mitjançant el moviment i la música. Té moltes aplicacions en el camp socioeducatiu i de la salut.
Durant el curs treballarem la connexió, acceptació i integració de les nostres emocions, experimentarem noves formes de comunicació i descobrirem els factors que afavoreixen la connexió emocional amb l'alumne o usuari, acompanyant les emocions partint d'una nova mirada. També introduirem l’expressió: intel·ligència afectiva.

– Desenvolupar un treball emocional que faciliti la relació amb l’alumne, usuari o el grup de la classe i la convivència en general (conviure).
– Potenciar un nou autoconeixement gràcies al moviment.
– Connectar amb la força interior i el rol educador (sentir).
– Conèixer alguns exercicis i cançons que es poden utilitzar en dinàmiques de grups de persones.
– Treballar la coherència pensar-sentir-fer.
– Desenvolupar la creativitat.
– Descobrir una eina per educar per ser (Rebeca Wild) (ser, viure).
– Descobrir noves formes de comunicació i relació amb l'altre en el context socioeducatiu.
– Experimentar com és la relació amb els companys de professió i com ens posicionem tenint present el sistema global del qual formem part (escola, centre, col·lectiu, empresa...).
– Desenvolupar la intel·ligència afectiva.

Projectes, Metodologies Àgils i Planificació en el Desenvolupament de les Altes Capacitats

Edició: 4a Edició | Lloc: Escola Politècnica Superior - Campus de Montilivi | Idioma: Català/castellà. |Data inici: 16/07/2018
Preu: 100 € (Veure descomptes)

Gospel X-perience