Els Boscos i la nostra Salut

Data d'inici: 28/06/2021
Data de finalització: 03/07/2021
2 ECTS / 20 hores
( presencials: 8 / videoconferència: 12)

De dilluns a dijous per videoconferència de 16 a 19 h. Dissabte de 10 a 18 h, sortida a la Garrotxa.

Lloc de realització: Per VIDEOCONFERÈNCIA a través de la plataforma ZOOM + 1 sortida al bosc.

• Adquirir eines per millorar la qualitat de vida i el benestar.
  • Entendre la importància de la nostra relació amb la natura i els boscos.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

• A persones que vulguin millorar la seva vida entenent i vivint la natura d’una manera diferent.
  • A persones que vulguin conèixer els fonaments dels beneficis que la natura i els boscos aporten a la salut.

• Ganes d’aprendre.
  • Ordinador amb connexió a Internet.

En el context actual, en què estem desconnectats de la natura pel nostre dia a dia i per l’ús de les noves tecnologies, augmenten patologies com l’estrès, l’ansietat o la depressió. Per això es fa necessari un retorn a la natura i una entesa amb la relació que hi mantenim.

Aquest curs mostra les claus per entendre la nostra relació amb la natura —i en especial amb els boscos— i per comprendre la importància de conservar els boscos i de viure d’acord amb la natura. Es mostrarà quines actituds i metodologies faciliten aquest apropament, per tal d’incidir positivament en la salut tant a nivell físic com emocional i espiritual.

• Comprendre la importància dels boscos en la vida i la salut.
  • Aprendre els fonaments de la teràpia forestal.
  • Conèixer diferents eines per millorar el benestar i la salut.

El benestar i la salut són essencials per viure una vida plena. La natura i els boscos aporten valors i aprenentatges que són aplicables a tots els àmbits de la vida, inclòs el professional.

Benestar i Creativitat com a Font de Felicitat

Edició: 2a Edició | Lloc: Per VIDEOCONFERÈNCIA amb la plataforma ZOOM + 2 sortides a la natura. | Idioma: Català. |Data inici: 05/07/2021
Preu: 125 €

Com Acompanyar els Infants en Dol dins del Context Educatiu i Familiar