Idiomes

Data de finalització: 13/05/2020
56 hores

Dimecres de 13 a 15 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona)

Per consultar les convocatòries d'exàmens de Cambridge a la UdG us podeu adreçar a https://cambridge.fundacioudg.org/ca/inscripcions-i-dates.html

Alumnes de la UdG i al públic en general.

Haver assolit durant els últims 3 mesos el nivell B2 d’anglès (cal acreditar el nivell amb el certificat corresponent a info.fundacioif@udg.edu). En el cas que tingueu el nivell des de fa més de 3 mesos o no ho podeu acreditar, haureu de fer una prova de nivell.

Les proves de nivell es faran durant el mes de setembre. Per fer la prova de nivell poseu-vos en contacte amb nosaltres a cambridge@udg.edu i us donarem dia i hora.

Aquest curs enllaça el FCE Exam Preparation (B2) amb el CAE Exam Preparation (C1.2) amb el propòsit d’ampliar coneixements en totes les habilitats (Speaking, Reading, Writing, Grammar, Vocabulary…), també servirà per explicar i endinsar-se en el format de l’examen, fer una transició de FCE a CAE i unir l’aprenentatge de l’anglès amb el format de l’examen.

• Centre preparador