Idiomes

Data de finalització: 31/05/2021
Durada: 56 hores

Mondays from 15.30 to 17.30 pm

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona)

In the case of force majuere, classroom hours will be taught online by video conference.

Exam dates: Find all the exams sessions and register for your Cambridge English exam on cambridge.fundacioudg.org

This course is open to everyone aged 18 and over.

Students must have completed a B1.2 language course within the last 6 months or have the Cambridge B1 Preliminary (or equivalent). Alternatively, prospective students can take a level test and have a brief interview with the teacher.

If you want to take a level test contact us at cambridge@udg.edu

This course aims to prepare students for the Cambridge B2 First exam with practice of the grammar, vocabulary, language skills, topics and exam skills needed for success in all four papers of the exam: Reading and Use of English, Writing, Listening and Speaking. Upon successful completion of the course, students should be able to sit the Cambridge B2 First exam.

• Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació
  • Centre preparador

Veure descomptes

Opinions d'exestudiants

Alba Comas Picañol

Aquest curs permet preparar-se per la prova de First (B2) de Cambridge d’una manera molt pràctica. Es treballen totes les parts de la prova. El material per a l’alumne, i el curs de Moodle corresponent, permeten repassar i també aprofundir tots els continguts. La professora Adele Titford té molta experiència i ajuda a focalitzar les activitats. Curs molt recomanable.