Idiomes

Data darrera sessió presencial: 05/05/2021
Data de finalització: 05/05/2021
Durada: 56 hores

Dimecres de 15.30 a 17.30 h.

Lloc de realització: Online, per videoconferència mitjançant l'eina Zoom. La primera sessió serà presencial.

Matrícula i calendari d'exàmens: Consulta totes les convocatòries que ofereix la Fundació com a centre examinador autoritzat al web cambridge.fundacioudg.org

Al públic en general major de 18 anys.

Els estudiants hauran d'haver assolit durant els últims 6 mesos el nivell A2 (Key o equivalent). Caldrà acreditar el nivell amb el certificat corresponent, adjuntant el document en el procés de matrícula. En cas de dubtes, podeu realitzar una prova de nivell.

Per realitzar la prova de nivell poseu-vos en contacte amb nosaltres a cambridge@udg.edu

Aquest curs té com a objectiu preparar als estudiants per l'examen B1 Preliminary de Cambridge English amb la pràctica de la gramàtrica, vocabulari, habilitats lingüístiques i els temes i materials d'examen necessaris per obtenir èxit en les 4 parts de l'examen: lectura, escriptura, compresió i expressió oral. Al finalitzar amb èxit el curs, els estudiants podran ser capaços de presentar-se a l'examen B1 Preliminary de Cambridge English.

• Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació
  • Centre preparador