Curs d'estiu

Data de finalització: 10/07/2020

De dilluns a divendres de 9 a 13 h
20 hores de classe + 10 hores de treball personal de l'alumne

Lloc de realització: On line, per videoconferència en temps real amb la plataforma Zoom.

Els diferents perfils d’excepcionalitat tenen espais de confluència en la identificació però també en la definició de les seves expressions. Busquem criteris que permetin una valoració compartida dels factors intervinents i de la reducció dels possibles falsos positius i falsos negatius. Treballarem sobre els criteris que serveixen d’indicadors de la presència de comorbiditats i altres factors incidents per a la valoració i posteriors atencions educatives.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

• A professionals del camp de la docència en general, psicologia i pedagogia.
  • A famílies amb fills o filles amb altes capacitats o amb alguna de les dobles excepcionalitats.
  • A estudiants del darrer curs de grau de Psicologia, Magisteri o Pedagogia amb coneixements mínims de diversitat intel·lectual.

Correspondre a algun dels grups a qui s'adreça el curs.

Comprendre, analitzar, interpretar i activar intervencions psicoeducatives apropiades relacionades amb les dobles excepcionalitats intel·lectuals i les seves interaccions.

• Col·legi Oficial de Psicòlegs de Girona

Curs d'estiu

Com Acompanyar els Infants en Dol dins del Context Educatiu i Familiar

Edició: 2a Edició | Lloc: On line, per videoconferència en temps real amb la plataforma Zoom. | Idioma: Català |Data inici: 01/07/2020