Curs d'estiu

Com Crear Un Projecte Fotogràfic?

Tipologia: Curs d'estiu
Data d'inici: 01/07/2019
Data de finalització: 05/07/2019

De dilluns a divendres de 16 a 20 h

Lloc de realització: Biblioteca Castell-Platja d'Aro

Actualment l’evolució constant dels mitjans audiovisuals i la fotografia en particular fa que els espectadors i el públic en general demanin cada vegada narracions més complexes estèticament i en relació al contingut. Per aquesta raó és important que tant  professionals com aficionats a la fotografia coneguin i utilitzin les eines que permeten crear projectes fotogràfics.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

S’adreça tant a fotògrafs aficionats com professionals, així com a qualsevol persona amb interès teòric o pràctic en el camp de la fotografia. És un curs de nivell mitjà i és necessari que els assistents tinguin un domini bàsic de la càmera fotogràfica, ja que no és un curs de tècnica.

Control en l'ús us de la càmera fotogràfica.

És un curs que dota als assistents de les eines i coneixements necessaris per a desenvolupar amb èxit projectes fotogràfics. Els alumnes podran narrar històries, transmetre emocions i traslladar pensaments complexes mitjançant la fotografia gràcies a l'elaboració de projectes fotogràfics.

Que els alumnes siguin conscients de la diferència entre una simple instantània i un projecte fotogràfic complex. Que siguin capaços de dotar-se de les eines, coneixements i confiança en la pràctica per a generar, crear i mostrar projectes de base fotogràfica.

Aquest curs no té una sortida professional concreta, però és d’utilitat professional per qualsevol fotògraf professional o aficionat perquè li permet ampliar el seu camp de treball i creació.

• Ajuntament Castell-Platja d'Aro
    Escola Universitària ERAM