Creació d'Experiències Turístiques de Benestar a la Natura

Data d'inici: 14/01/2022
Data darrera sessió presencial: 16/01/2022
Data de finalització: 16/01/2022

14,15 i 16 de gener de 2022, en horari intensiu, matí i tarda.

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs s'hauria de posposar fins que es pogués fer presencialment.

Lloc de realització: Roses

• Desenvolupar una professió en un àmbit laboral que està a l'alça.
  • Raons personals: desenvolupar actituds, habilitats i capacitats que ens ajudin a incorporar hàbits saludables i de consciència per gaudir d’una vida plena i amb benestar.
  • Raons professionals: adquirir eines que ens aportin coneixements i experiències relacionades amb el turisme i el benestar per tal de crear i innovar en serveis, productes i experiències que vetllin pel benestar i el desenvolupament personal de les persones.
  • Contribuir a millorar l’entorn social i natural per construir destinacions conscients, sostenibles i responsables.

L'import del curs inclou l'allotjament a l'Hotel Vela de Roses, en règim de pensió complerta.

• A professionals que treballin en el sector turístic i tinguin inquietuds en l’àmbit del benestar, la salut, la consciència i el desenvolupament personal en particular
  • A professionals de l’hostaleria, la restauració o l’enologia, guies de muntanya i natura, guies turístics, empreses turístiques, consultories, professionals del màrqueting turístic, tècnics en turisme, agències de viatges, estudiants de Turisme, emprenedors i persones amb inquietuds dins d’aquest àmbit que vulguin emprar aquestes eines per millorar el seu projecte.
  • A professionals que es dediquin a l’àmbit del benestar, la salut, l’espiritualitat, les teràpies, el creixement personal, etc. i que vulguin ampliar el seu camp professional a nous sectors.
  • A persones que vulguin desenvolupar la seva creativitat i el seu benestar. A emprenedors de l'àmbit del benestar i la consciència.

• Titulació universitària.
  • S’admetran també professionals sense titulació universitària interessats en la temàtica del curs

NOTA: els alumnes que no tinguin un títol universitari previ tindran dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d’assistència expedit per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

En aquest curs aprendrem a crear experiències turístiques de benestar a la natura: combinarem teoria i pràctica per aprendre a crear l’«efecte Wow» en experiències i activitats. I és que actualment les experiències tenen un gran valor: cada vegada són més les persones que les contracten per gaudir de la vida amb més plenitud i sentir-se bé, i els allotjaments que ofereixen experiències singulars, autèntiques i que fan gaudir tenen més reconeixement. També s’ha comprovat que els comerços, les companyies i els serveis que estan de cara al públic, si ofereixen experiències de benestar, tenen un 30 % més de productivitat.

Aprendre a crear experiències és cabdal, doncs, per als projectes empresarials (hotels, destinacions, etc.), i cada dia fan falta més professionals que sàpiguen crear experiències de benestar. És un sector a l’alça i molt necessari. Per això, en aquest curs us ensenyarem a dissenyar, crear i organitzar experiències d’aquesta mena.

Aquest curs, presencial, es farà a Roses (Girona) durant un cap de setmana.

• Adquirir eines per dissenyar, crear i desenvolupar experiències de benestar.
  • Aprendre a integrar experiències en altres àmbits, com ara en allotjaments, restaurants, serveis, etc.
  • Desenvolupar la creativitat.
  • Viure experiències de benestar.

• Treballar en qualsevol àmbit turístic que vulgui integrar les eines del sector del benestar i la consciència.
  • Crear i emprendre projectes relacionats amb el benestar i la consciència en l'àmbit turístic.

Entitats col·laboradores

• Cerdanya Wellness EcoResort
  • Salut i benestar
  • Ajuntament de Roses
  • Institut del silenci

Informació relacionada

Notícia publicada per La Vanguardia de l'acte de presentació de la primera edició del Curs de Postgrau en Turisme i Espiritualitat a Roses.

Eines de Benestar: Transformació Vital

Edició: 1a Edició | Lloc: ON LINE, amb videoconferències amb la plataforma ZOOM. | Idioma: Català |Data inici: 10/12/2021
Preu: 440 € (Veure descomptes)

La Cervesa: Elaboració, Estils i Maridatge