Direcció i Coordinació d'un Gabinet d'Alcaldia

Data d'inici: 06/11/2019
Data darrera sessió presencial: 23/11/2019
Data de finalització: 23/11/2019

3 dimecres de 18 a 20 h i 3 dissabtes de 9.30 a 13.30 h. El dilluns 11 de novembre de 18 a 20 h.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Narcís Monturiol (Girona)

• Conèixer el funcionament d’un gabinet polític
  • Aprendre com s’organitza un gabinet per tal de millorar la coordinació i l’eficiència del govern
  • Aprendre a coordinar un govern municipal
  • Millorar la gestió de governs de coalició així com la comunicació i l’organització del govern municipal

• Alcaldes i regidors de govern o d’oposició
  • Membres tècnics en actiu de qualsevol gabinet polític: caps de gabinet, responsables de comunicació, responsables de protocol, gerents, secretaris, etc.
  • Estudiants de Ciències Polítiques i de l’Administració
  • Treballadors públics interessats en la gestió pública
  • Responsables de comunicació d’institucions públiques

Curs pioner en la formació per a la gestió i coordinació d’un gabinet d’alcaldia. Aquest curs dona els fonaments per tal de millorar l’eficiència del gabinet polític així com el funcionament i la gestió del govern municipal.

En la seva tercera edició, el Curs d’Especialització en Direcció i Coordinació s’ha convertit en un recurs imprescindible per a alcaldes, regidors i caps de gabinet i comunicació que es veuen amb la responsabilitat de coordinar el gabinet d’alcaldia.

Donar les eines per a gestionar amb més eficiència el gabinet d’alcaldia i, per tant, millorar la gestió del govern municipal.

• Àmbit de la gestió de govern i els diferents perfils que conformen l’alcaldia: cap de gabinet, direcció de comunicació, etc.
  • Qualsevol àmbit de la gestió pública lligada a l’àmbit municipal.