Eines de Disseny per a Web

Data darrera sessió presencial: 02/12/2021
Data de finalització: 02/12/2021

Dimarts i dijous de 18.30 a 21.30 h

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line.

Lloc de realització: Escola Universitària de Realització Audiovisual i Multimèdia (ERAM)-Factoria Cultural Coma Cros, Salt
Places: 25 ( Es reserven 10 places per als cursos d'especialització )

El curs està pensat per aprendre a desenvolupar un lloc web bàsic, juntament amb la resta dels cursos d'especialització que conformen el Diploma d'Especialització en Disseny i Creació Web.

No cal titulació prèvia.

És molt recomanable tenir un nivell d’ús mitjà dels suports informàtics.

En el món tecnològic en què vivim, una de les eines de comunicació primordial –i que s’ha convertit en eix vertebrador de la societat actual– és Internet. I una de les possibles fórmules que ens ofereix Internet per comunicar-nos és el lloc web. És per això que el domini de les eines que permeten desenvolupar llocs web és essencial, actualment, per ser presents a la xarxa d’una manera efectiva i visible. El web és una de les eines més potents i globalitzadores de comunicació que ha conegut mai la humanitat.

Aquests estudis, presentats com a tallers d'especialització i investigació, permetran als estudiants millorar i aprofundir les tècniques del disseny.

• Ser capaços de manipular el programari professional de disseny gràfic i creació web.
  • Adquirir coneixements bàsics sobre els processos i les tècniques d’ideació i documentació davant un brífing o encàrrec.
  • Adquirir els coneixements per poder aplicar les eines tecnològiques de què disposem (bàsicament, programari) i poder abordar un projecte real de desenvolupament web.
  • Conèixer el potencial que té el web com a producte audiovisual.
  • Ser capaços de crear un lloc web bàsic.

Aquest curs proporciona eines per dissenyar i crear llocs web bàsics.

Veure descomptes