Gestió d'un Projecte Cultural

Data darrera sessió presencial: 11/03/2019
Data de finalització: 11/03/2019

Dilluns de 17 a 20 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Narcís Monturiol (Girona)

Aquest curs et dona les eines per fer realitat un projecte cultural. Aprendràs a conèixer els processos de gestió d'un esdeveniment i tindràs una visió global i alhora detallada de tots els factors que hi intervenen. Coneixeràs tot allò que cal tenir en compte per garantir l'èxit en una programació de qualsevol àmbit de la cultura.

A totes les persones interessades en la cultura, la gestió de la cultura i la comunicació cultural, així com en els entramats de l'organització d'esdeveniments socials.

Com es gestiona un projecte cultural? Com es passa de la idea de fer un festival, un cicle o un concert fins a la seva realització?

Aquest curs proposa aprendre a gestionar un esdeveniment cultural en tot el seu itinerari: des de la gestació de la idea fins a la seva avaluació. Entre aquests dos moments hi ha un recorregut format per diversos àmbits (viabilitat, pressupost, comunicació, màrqueting, revisió, etc.) imprescindibles per a l'èxit de la proposta. A banda de la formació específica sobre aquest procés de treball, el curs ofereix una introducció teòrica sobre polítiques culturals i l'anàlisi de la gestió d'alguns esdeveniments del panorama cultural contemporani. També es treballarà a partir de projectes que els alumnes elaboraran durant el curs amb l'acompanyament de la docent. Tot plegat pretén aconseguir un coneixement directe i clar del procés de gestió d'un esdeveniment cultural.

• Conèixer el procés de gestió d'un esdeveniment cultural
  • Elaborar un projecte cultural propi i analitzar-ne la viabilitat

Etiquetes: Educació Cultura