Els Nens Prematurs. La Importància de la Vinculació

Idioma: català
Data d'inici: 22/05/2020
Data de finalització: 19/06/2020

3 divendres, de 16 a 20 h. (12 hores de videoconferència)

Lloc de realització: Videoconferències mitjançant la plataforma ZOOM.

• Saber què és la prematuritat i què representa per als nens i les famílies que la viuen per entendre al màxim què significa.
  • El nen prematur requereix d’una cura diferent, especialment al llarg del temps de criança.
  • Avui en dia, la prematuritat és molt freqüent i és important entendre-la perquè la majoria de nens prematurs evolucionaran dins de la normalitat si se' ls dóna el tractament adequat al llarg del procés evolutiu.

A aquells professionals de l’àmbit de la salut (psicòlegs, pediatres, psiquiatres) i de l’educació (pedagogs, mestres i educadors infantils)  que vulguin tenir coneixement i/o especialitzar-se en el treball dins de l’àmbit dels nens prematurs.

Ser titulat universitari en Psicologia, Pedagogia, Infermeria o Medicina (pediatres, pedagogs i psiquiatres) i mestres d’educació infantil i primària.

Un 7,5% dels nens nascuts a Catalunya són prematurs. La vinculació amb els pares és essencial per evitar futurs trastorns psicopatològics en el nen i les famílies.

• Comprendre la prematuritat i les seves repercussions en la psicopatologia perinatal.
  • Què representa ser pares prematurament?

Psicòlegs, pediatres, psiquiatres, pedagogs, mestres i educadors infantils que vulguin adquirir coneixements en el camp de l’atenció als nens prematurs. Conèixer les seves particularitats evolutives i el treball a desenvolupar amb els pares o cuidadors.

• Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació
    Fundació Eulàlia Torras de Beà

LGTBIQ* Acompanyament i Suport Psicosocial a la Diversitat de Gènere i Afectivosexual

Edició: 1a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona) | Idioma: Català i castellà |Data inici: 07/06/2019