Practitioner en Programació Neurolingüística

Data d'inici: 07/11/2018
Data darrera sessió presencial: 22/05/2019
Data de finalització: 22/05/2019

Dimecres de 17 a 21 h (amb una petita pausa)

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

– La PNL ens pot ajudar en el nostre dia a dia en l'àmbit professional, en el treball amb persones, en les relacions personals, en la nostra comunicació, a l'hora de dirigir-nos cap als nostres objectius. També en l'àmbit personal, les relacions pares-fills,  la relació amb l'entorn i la relació que tenim amb nosaltres mateixos.
– En definitiva, és una metodologia molt útil per a qualsevol persona que vulgui créixer com a persona, conèixer-se més i relacionar-se amb l'entorn de manera més autèntica, respectuosa i clara.
– També, amb aquest curs, s'obtindrà el diploma de nivell practitioner avalat per l'AEPNL; d'aquesta manera, qui vulgui continuar formant-se, podrà optar per fer el Màster en qualsevol centre avalat també per l'AEPNL.

Al finalitzar el curs, la formadora expedirà el certificat corresponent de practitioner de PNL avalat per l'AEPNL (l'Associació Espanyola de PNL).

A totes les persones que vulguin tenir més autoconeixement, adquirir una comunicació més assertiva i millorar la gestió del canvi. Pot ser especialment útil per a docents, empresaris, psicòlegs, educadors, mestres, terapeutes, metges, infermers, emprenedors o comunicadors, entre d’altres.

La programació neurolingüística o PNL és una metodologia de transformació personal que va néixer els anys setanta. A grans trets, la PNL ens fa comprendre com ens comuniquem, tant amb nosaltres mateixos com amb els altres, i ens ajuda a entendre el nostre funcionament intern per poder dirigir-nos cap als canvis que volem realitzar.

Els curs de Practitioner és el primer nivell i permet integrar les bases més importants de la PNL. Gràcies a una metodologia majoritàriament pràctica, es pot experimentar la PNL en pròpia pell. Això permet integrar els continguts fàcilment i més profundament.

El curs té una durada de 92 hores i es divideix en tres grans blocs: comunicació, gestió del canvi i excel·lència personal.

– Entendre com ens comuniquem, com funcionem les persones i com podem canviar.
– Aprofundir en la PNL i conèixer la seva metodologia.
– Aprendre tècniques per al desenvolupament i la millora personal des de la PNL.
– Dur a terme exercicis per a l'autoconeixement personal des de la PNL.
– Adquirir noves eines per a la comunicació interpersonal i intrapersonal des de la PNL.
– Aprendre la metodologia de la PNL com a eina per a l'excel·lència personal.