Reinvenció Professional en Temps de Crisi: el Teletreball com a Impulsor del Canvi

Codi: 194223
Tipologia: Curs d'especialització
Idioma: Curs combinat de català i castellà.
Data d'inici: 12/06/2020
Data de finalització: 06/07/2020
2 ECTS / 16 hores de videoconferència

El curs comença un divendres, però la resta de dies son dilluns i dijous. Sempre en horari de 16 a 18h.

Lloc de realització: Videoconferències a través de la plataforma Zoom

• Adaptar-se als canvis en una era en constant evolució (treballadors, personal de recursos humans, emprenedors o empresaris).
  • Millorar la productivitat amb eines i automatitzacions digitals. Perquè no es tracta de treballar més, es tracta de fer-ho millor.
  • Reinventar-se no és una opció, sinó una necessitat. Els propers deu anys viurem més canvis històrics concentrats que en els darrers quaranta.

• A emprenedors, intraemprenedors i empresaris que vulguin millorar la seva qualitat de vida amb un model empresarial més flexible i adaptat a resultats.
  • A personal de recursos humans que vulgui conèixer noves organitzacions internes i nous rols.
  • A interessats en millorar la manera de fer màrqueting per adaptar-la a un consumidor més informat que mai.

No cal tenir titulació universitària prèvia.

Cal disposar d’ordinador amb connexió a Internet per a poder realitzar el curs, que es farà a través de la plataforma Zoom.

És la primera formació universitària de l’Estat basada en el nou paradigma empresarial i econòmic. Els propers deu anys viurem més canvis històrics concentrats que en els darrers quaranta. Aquest curs està adreçat a tothom que vulgui adaptar-se a la nova era i gestionar la transició a la nova organització dins les empreses, ja siguin empresaris, emprenedors, treballadors o personal de recursos humans.

Els rols canvien i també ho fa l’organització interna, la manera de captar i retenir el talent, la remuneració del treball (les nòmines desapareixeran) i el màrqueting (amb un consumidor més informat que mai). Si tot està canviant... Canvies tu també i t’actualitzes?

L’objectiu d’aquest curs és conèixer el canvi de paradigma empresarial per entendre com canvien les empreses per tal d’adaptar-se al nou model Lean-Start Up, molt més flexible i adaptat a resultats, però alhora més humà, empoderador i horitzontal; on el líder es converteix en mentor i on els clients tenen veu a través de l’storydoing o la co-comercialització.

Amb aquest curs aprendràs noves maneres de fer negocis, gestionar equips i diversificar ingressos tot venent coneixement. Et proporcionem eines i automatitzacions digitals perquè milloris la productivitat i t’ajudem a gestionar aquesta transició perquè et puguis reinventar independentment que siguis treballador, emprenedor o empresari.

Tant les empreses com els treballadors necessiten adaptar-se a la nova era. I més en l’època de canvi en què ens trobem.

Txell Costa Group