Tècnic de Programació Neurolingüística

Data d'inici: 28/01/2021
Data de finalització: 25/03/2021
4,5 ECTS / 45 hores de videoconferència

Dijous de 17 a 21 h (excepte el 25 de març de 16.30 a 21.30 h.) i dos dimarts de 17 a 21 h. (amb una petita pausa)

Lloc de realització: ON LINE (per videoconferències a través de la plataforma ZOOM)

• La PNL ens pot ajudar en el nostre dia a dia en l’àmbit professional: en el treball amb persones, les relacions personals, la nostra comunicació, a l’hora de dirigir-nos cap als nostres objectius. Però també en l’àmbit personal: les relacions pares-fills, la relació amb l’entorn i la relació que tenim amb nosaltres mateixos.
  • En definitiva, és una metodologia molt útil per a qualsevol que vulgui créixer com a persona, conèixer-se més i relacionar-se amb l’entorn de manera més autèntica, respectuosa i clara.
  • Amb aquest curs s’obtindrà el diploma de Tècnic de PNL avalat per l’AEPNL. D’aquesta manera, qui vulgui continuar formant-se, podrà optar a fer el nivell de Practitioner en qualsevol centre avalat també per l’AEPNL.

Al finalitzar el curs, la formadora expedirà el certificat corresponent de practitioner de PNL avalat per l'AEPNL (l'Associació Espanyola de PNL).

A totes les persones que vulguin tenir més autoconeixement, adquirir una comunicació més assertiva i millorar la gestió del canvi. Pot ser especialment útil per a docents, empresaris, psicòlegs, educadors, mestres, terapeutes, metges, infermers, emprenedors o comunicadors, entre d’altres.

• La programació neurolingüística o PNL és una metodologia de transformació personal que va néixer els anys setanta. A grans trets, la PNL ens fa comprendre com ens comuniquem, tant amb nosaltres mateixos com amb els altres, i ens ajuda a entendre el nostre funcionament intern per poder dirigir-nos cap als canvis que volem realitzar.
  • Els curs de Tècnic permet integrar les bases més importants de la PNL, on a través d’un primer nivell s’assoleixen unes nocions bàsiques d’aquesta metodologia així com la formació mínima per accedir als nivells següents.
  • El curs té una durada de 45 hores i es divideix en tres grans blocs: comunicació, gestió del canvi i excel·lència personal.

• Entendre com ens comuniquem, com funcionem les persones i com podem canviar.
  • Aprofundir en la PNL i conèixer la seva metodologia.
  • Aprendre tècniques per al desenvolupament i la millora personal des de la PNL.
  • Dur a terme exercicis per a l’autoconeixement personal des de la PNL.
  • Adquirir noves eines per a la comunicació interpersonal i intrapersonal des de la PNL.

• Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació