Curs de Postgrau en Comunicació i Presentació Efectiva de la Informació

Infografia i Visualització de Dades

RAONS PER FER EL CURS

La presentació visual de la informació i les dades crida l’atenció, i permet passar més ràpidament de les dades a la informació i de la informació al coneixement.

Les infografies expliquen clarament fins i tot els temes més complexos, ja que la combinació de textos amb imatges i gràfics és més efectiva que només amb paraules.

Presentar i comunicar les dades de forma efectiva accelera la presa de decisions basada en dades.

Disposar d’unes competències de comunicació visual per transformar les dades i la informació en missatges clars, digeribles i significatius no és un extra, sinó un requeriment bàsic per a qualsevol professional de la comunicació, la creació de continguts, el màrqueting digital i la visualització de dades.

Vivim en una època en què es generen i es recullen moltes dades i gran quantitat d’informació difícil d’assimilar. La gestió de les dades i de la informació, perquè sigui comprensible, s’ha convertit en un dels majors desafiaments d’organitzacions, empreses i marques. La infografia i la visualització de dades s’utilitzen per transformar la informació en imatges sintètiques, visuals i fàcils d’entendre. Per presentar-les i comunicar-les, les hem d’il·lustrar visualment perquè tinguin impacte i per mostrar el significat que hi ha darrere de dades.

Quan les dades s’utilitzen correctament, expliquen d’una forma clara i eficaç les idees clau. Quan s’utilitzen de manera incorrecta, provoquen confusió o mala interpretació del missatge i s’atura la presa de decisions. En aquest postgrau s’ofereixen els coneixements bàsics per a la comprensió d’aquesta disciplina.

Il·lustra les dades per accelerar la presa de decisions: Comunica't de manera efectiva!

Tens algun dubte? contacta amb nosaltres