Curs de postgrau

Instruments de Valoració del Vincle Afectiu i Anàlisi dels Estats de la Ment en Adults

170031 Vincle Afectiu
Codi: 192034
Tipologia: Curs de postgrau
Idioma: Català i anglès
Data d'inici: 17/04/2020
Data darrera sessió presencial: 25/04/2020
Data de finalització: 30/06/2020

divendres, de 16 a 20 h (Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà) i dissabte, de 10 a 14 h i de 15 a 19 h.

* Supervisió casos clínics divendres: Aquesta assignatura es pot cursar de manera presencial al Laboratori de Vincle Afectiu o de manera on-line. Si es cursa de manera on-line el professional en formació haurà d'anar aportant els seus propis casos per rebre la supervisió dels terapeutes docents.

Lloc de realització: Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà i Parc Científic i Tecnològic de la UdG

• Per practicar amb alguns dels instruments i tècniques de valoració del sistema de vincle afectiu de persones adultes i anàlisi de les seves defenses i estats mentals.
  • Per conèixer instruments que podem emprar, si som investigadors o ho volem ser,  en la recerca o tesis doctoral dins l’àmbit del curs.
  • Per reflexionar i profunditzar en el coneixement del sistema de vincle afectiu i en relació a les defenses i estats psíquics de la ment.
  • Per poder valorar el sistema intern de vincle en relació a la seva parentalitat i a l’establiment de relacions afectives actuals.

* Observació: La formació en alguns instruments no substitueix la reglamentada per obtenir la certificació legal d’acreditació. Al llarg del curs informarem a qui estigui interessat del llistat de persones certificades a nivell mundial que realitzen la formació i examen.

A psicòlegs generals sanitaris, clínics o evolutius. I a professionals afins.

Titulació universitària de Psicologia.

L’aproximació psicoanalítica de la teoria del vincle afectiu és un marc teòric que comprèn la necessitat de tenir instruments d’avaluació que possibilitin l’evidència empírica dels programes i tècniques d’intervenció així com de la recerca que es pugui realitzar en aquesta àrea de coneixement. El curs, que forma part del Màster de Formació en Psicoteràpia i Teoria del Vincle afectiu, però que es pot cursar de manera independent, posa a l’abast dels professionals interessats un repàs per aquells instruments més significatius a l’hora d’analitzar el vincle afectiu i les defenses i estats psíquics de la ment dels adults.

Entendre la forma d’avaluar els models de funcionament intern del vincle afectiu en persones adultes així com dels seus estats psíquics i sistemes de defensa.

És un curs d’aprofundiment que pot ajudar a la formació del psicòleg del desenvolupament, clínic, general sanitari i per professions afins que treballen en psicoteràpia d’adults o amb famílies de risc.

Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà

Els Nens Prematurs: La Importància de la Vinculació

Edició: 4a Edició | Lloc: KOMENTS (Fundació Eulàlia Torras de Beà) | Idioma: català |Data inici: 26/04/2019
Màster

Formació en Psicoteràpia i Teoria del Vincle Afectiu

Edició: 7a Edició | Lloc: Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà i Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català i anglès |Data inici: 27/09/2019
Preu: 2.500 € (Veure descomptes)
Curs de postgrau

Instruments de Valoració del Vincle Afectiu i Anàlisi de la Interacció Pares-Fills a la Infància

Edició: 1a Edició | Lloc: Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà i Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català i anglès |Data inici: 18/10/2019

Sessions informatives

18/09/2019 a les 18:00 h
Facultat d'Educació i Psicologia de la UdG. Laboratori del Vincle Afectiu. Campus Barri Vell.
Confirmar assistència