Curs de postgrau

Instruments de Valoració del Vincle Afectiu i Anàlisi dels Estats de la Ment en Adults

170031 Vincle Afectiu
Codi: 192034
Tipologia: Curs de postgrau
Idioma: Català i anglès
Data d'inici: 17/04/2020
Data darrera sessió presencial: 25/04/2020
Data de finalització: 30/06/2020

divendres, de 16 a 20 h (Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà) i dissabte, de 10 a 14 h i de 15 a 19 h.

* Supervisió casos clínics divendres: Aquesta assignatura es pot cursar de manera presencial al Laboratori de Vincle Afectiu o de manera on-line. Si es cursa de manera on-line el professional en formació haurà d'anar aportant els seus propis casos per rebre la supervisió dels terapeutes docents.

Lloc de realització: Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà i Parc Científic i Tecnològic de la UdG

• Per practicar amb alguns dels instruments i tècniques de valoració del sistema de vincle afectiu de persones adultes i anàlisi de les seves defenses i estats mentals.
  • Per conèixer instruments que podem emprar, si som investigadors o ho volem ser,  en la recerca o tesis doctoral dins l’àmbit del curs.
  • Per reflexionar i profunditzar en el coneixement del sistema de vincle afectiu i en relació a les defenses i estats psíquics de la ment.
  • Per poder valorar el sistema intern de vincle en relació a la seva parentalitat i a l’establiment de relacions afectives actuals.

* Observació: La formació en alguns instruments no substitueix la reglamentada per obtenir la certificació legal d’acreditació. Al llarg del curs informarem a qui estigui interessat del llistat de persones certificades a nivell mundial que realitzen la formació i examen.

Curs acreditat per International Attachment Network España.

A psicòlegs generals sanitaris, clínics o evolutius. I a professionals afins.

Titulació universitària de psicologia, treball social, integració social, educació social, pedagogia o altres titulacions del camp social. Es consideraran sol·licituds de formacions afins sempre que el Laboratori de Vincle Afectiu doni el vistiplau per ser un professional proper a les problemàtiques que tracta el màster.

NOTA: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

L’aproximació psicoanalítica de la teoria del vincle afectiu és un marc teòric que comprèn la necessitat de tenir instruments d’avaluació que possibilitin l’evidència empírica dels programes i tècniques d’intervenció així com de la recerca que es pugui realitzar en aquesta àrea de coneixement. El curs, que forma part del Màster de Formació en Psicoteràpia i Teoria del Vincle afectiu, però que es pot cursar de manera independent, posa a l’abast dels professionals interessats un repàs per aquells instruments més significatius a l’hora d’analitzar el vincle afectiu i les defenses i estats psíquics de la ment dels adults.

Entendre la forma d’avaluar els models de funcionament intern del vincle afectiu en persones adultes així com dels seus estats psíquics i sistemes de defensa.

És un curs d’aprofundiment que pot ajudar a la formació del psicòleg del desenvolupament, clínic, general sanitari i per professions afins que treballen en psicoteràpia d’adults o amb famílies de risc.

Curs de postgrau

Intervenció en el Sistema de Protecció a la Infància des de la Teoria del Vincle Afectiu: Acolliments, Adopcions i Treball amb Famílies Biològiques Vulnerables

Edició: 4a Edició | Lloc: Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà i Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català i anglès |Data inici: 10/01/2020

Els Nens Prematurs. La Importància de la Vinculació