Curs de postgrau

Data darrera sessió presencial: 06/03/2019
Data de finalització: 06/03/2019

dilluns i dimecres, de 18 a 21 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

– Professionalitzar el sector (sector desconegut i no gaire explotat quant a formació de professionals qualificats).
– La manca d’oferta a Girona de formació especialitzada en aquest sector.
– Les sinergies entre UdG i ICIL fan d’aquest postgrau un reconeixement de prestigi.

A qualsevol persona interessada o vinculada al món de la logística, concretament el magatzem, i que vulgui estar al dia en tendències, tecnologies, estratègies, etc. També aquelles persones que vulguin introduir-se en aquest món.

Titulació universitària.

Nota: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d’assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Aquest postgrau dedicat a l’optimització dels costos i recursos del magatzem avançat està enfocat a professionalitzar el col·lectiu que forma la logística, concretament el magatzem. Tot i haver participat en més de 200 convocatòries, cada any s’actualitza en funció de les necessitats del sector.

– Sensibilitzar la societat de la importància del sector.
– Conèixer tots els costos de la gestió en el magatzem i optimitzar els recursos de què es disposen.

La logística té cada vegada més protagonisme; hi ha una gran demanda de professionals amb els coneixements necessaris per donar resposta a les noves tendències (planificació, control de costos, organització, software) i desenvolupar tasques com a caps de tràfic, caps de magatzem, tècnics logístics, planificadors, etc.

• ICIL
    Institute For Careers and Innovation in Logistics & Supply Chain
  • Departament d'Organització i Gestió Empresarial i Disseny de Producte (UdG)

Màster