Diploma d'Especialització
en Dinamització d'Espais Comercials Urbans

5a Edició
Codi: 23S051
Tipologia: Diploma d'especialització (postgrau)
Idioma: Català
Data d'inici: 27/02/2024
Data de finalització: 20/06/2024
30 ECTS / 50 hores de videoconferència
Horari:

Dimarts i dijous de 16 a 18 hores (veure calendari).

Data màxima de presentació del treball final: 20/06/2024
Gravació de classes:
Lloc de realització: VIRTUAL, per videoconferència a través de la plataforma ZOOM
Places: 25

A qui s'adreça

• A persones que vulguin gestionar àrees de promoció econòmica urbana (APEU).
  • A equips tècnics de promoció econòmica, comerç i turisme de qualsevol municipi o territori.
  • A càrrecs electes en promoció econòmica, comerç, mercats i/o turisme.
  • A agents d’ocupació i desenvolupament local (AODL).
  • A persones, en general, que vulguin aprofundir en la dinamització del comerç local.

Requisits d'admissió

Cal tenir titulació universitària. Tot i així, la Direcció del curs també admetrà persones interessades que no tinguin titulació; en aquest cas, obtindran un certificat d'assistència al curs.

Objectius

• Adquirir els coneixements necessaris per tal de comprendre les estructures comercials actuals.
  • Conèixer els principals models de gestió del comerç urbà a Catalunya així com d'altres experiències internacionals.
  • Conèixer eines de foment associatiu així com d'impuls de la col·laboració publico privada.
  • Conèixer les principals magnituds de l'espai urbà i la seva incidència en el desenvolupament dels espais comercials urbans.

Sortides professionals

• Tècnic/a de desenvolupament en comerç i/o mercats d’un municipi.
  • Direcció de càrrecs de promoció comercial d’un municipi o territori.
  • Dinamització comercial urbana en entitats i organismes associatius.
  • Gerència d’espais comercials urbans (APEU).

També et pot interessar

Diploma d'expert (postgrau)

Dret del Treball i Seguretat Social: Gestió davant les Administracions Públiques

Edició: 1a Edició | Lloc: Virtual per videoconferència amb la plataforma ZOOM i les presencials es podran seguir per streamming | Idioma: Espanyol |Data d’inici: 09/10/2023
Preu: 2.400 € (Veure descomptes)
Matrícula tancada
Màster

Direcció i Gestió d'Empreses (MBA)

Edició: 40ª Edició | Lloc: Parc de Recerca i Innovació de la Universitat de Girona (Aula 1) Edifici Giroemprèn. | Idioma: Català |Data d’inici: 26/11/2024
Preu: 6.950 € (Descompte addicional del 20% si es paga la matrícula abans del 16/07.Consulta més descomptes.)
Properament
Diploma d'expert (postgrau)

Dret del Treball i Seguretat Social: Aplicació de la Normativa Laboral

Edició: 5a Edició | Lloc: Virtual per videoconferència amb la plataforma ZOOM | Idioma: Espanyol |Data d’inici: 09/10/2023
Preu: 1.300 € (Veure descomptes)
Matrícula tancada
Etiquetes: Formacions empresa
Si no et matricules, indica'ns el motiu!

Preu:

Veure descomptes