Diploma d'Especialització en
Direcció Tècnica d'Esdeveniments i Espectacles

Postgrau

Codi: 24S070
Tipologia: Diploma d'especialització (postgrau)
Idioma: català o espanyol en funció del docent.
Data d'inici: 02/10/2024
Data darrera sessió presencial: 26/05/2025
Data de finalització: 04/06/2025
30 ECTS / 240 hores
( presencials: 136 / videoconferència: 104) + treball autònom en funció dels ECTS

els dilluns i dimecres de 16 a 20 h.

Nota: l’estudiantat té la possibilitat de realitzar pràctiques opcionals de reforç de manera autònoma fora de l’horari lectiu, utilitzant les instal·lacions i les infraestructures tècniques del centre.

Data màxima de presentació del treball final: 04/06/2025 | Segona convocatòria : 01/10/2025
Possibilitat d’assistir a les sessions presencials per videoconferència:
Gravació de classes:
Lloc de realització: classes teòriques a l’Escola Tècnica de l’Espectacle Casa de la Música (presencialment o per videoconferència) i classes pràctiques a El Generador

• A persones que tenen un títol de grau universitari en especialitats de telecomunicacions, electrònica, industrial, producció i gestió d’esdeveniments artístics i culturals o disciplines dins les arts escèniques.
  • A persones amb un títol de cicle formatiu de grau superior en imatge i so que volen consolidar les seves competències i créixer en responsabilitats i aptituds en aquest camp.
  • A professionals del sector de les arts escèniques amb experiència acreditada com a tècnics en sonorització, il·luminació, audiovisuals o productors artístics.

• Estudis superiors de Grau, en especialitats de telecomunicacions, electrònica, industrial, producció i gestió d’esdeveniments artístics i culturals o disciplines dins les arts escèniques.

Formar professionals en direcció i producció tècnica d’esdeveniments amb una perspectiva global sobre l’activitat que duen a terme. La formació ha d’incloure, a més dels continguts tècnics específics de la seva especialitat, la capacitat de valorar factors com ara la preproducció i producció, les infraestructures, la seguretat, la relació de l’equip de treball i la integració amb altres departaments i agents, i també bones maneres i conductes professionals.

• Direcció tècnica d’esdeveniments.
  • Producció tècnica d’esdeveniments, concerts i festivals.
  • Especialització com a tècnic de classe A.
  • Direcció tècnica a teatres, auditoris o sales de concert de l’àmbit públic o privat.

Producció Tècnica d'Esdeveniments i Espectacles

Edició: 1a Edició | Lloc: classes teòriques a l’Escola Tècnica de l’Espectacle Casa de la Música (presencialment o per videoconferència) i classes pràctiques a El Generador | Idioma: català o espanyol en funció del docent. |Data d’inici: 02/10/2024
Preu: 3.555 € (Veure descomptes)
Diploma d'especialització (postgrau)

Il·luminació per a Esdeveniments i Espectacles

Edició: 1a Edició | Lloc: Factoria Cultural Coma Cros de Salt (aules-taller) i Polígon Industrial de St Julìà de Ramis (espai escènic) | Idioma: Català o espanyol segons el docent. |Data d’inici: 01/10/2024
Preu: 2.950 € (Veure descomptes)

Tècniques d' Il·luminació per a Esdeveniments i Espectacles

Edició: 1a Edició | Lloc: Factoria Cultural Coma Cros de Salt (aules-taller) i Polígon industrial de St Julìà de Ramis (espai escènic). | Idioma: Català o espanyol segons el docent. |Data d’inici: 01/10/2024
Preu: 2.655 € (Veure descomptes)
Si no et matricules, indica'ns el motiu!

Veure descomptes