Diploma d'Especialització
en Psicoteràpia Integrativa

Codi: 24S074
Tipologia: Diploma d'especialització (postgrau)
Idioma: català o espanyol en funció del docent
Data d'inici: 25/10/2024
Data darrera sessió presencial: 21/06/2025
Data de finalització: 15/07/2025
33 ECTS / 160 hores
( presencials: 94 / videoconferència: 66) + treball autònom en funció dels ECTS

un o dos seminaris mensuals els divendres a la tarda, de 16 a 19 h, i els dissabtes al matí, de 10 a 13 h.
Alguns dels seminaris es podrà escollir si seguir-los presencialment a l’aula o bé de manera virtual per videoconferència per la plataforma Zoom (veure Calendari). La resta s’impartiran per videoconferència per la plataforma Zoom.

Es faran dues sessions al mes de Pràctiques Personals Acompanyades, els divendres tarda, de 16 a 19 h. Es podrà escollir si seguir-les presencialment a l’aula o bé de manera virtual per videoconferència per la plataforma Zoom.

Es farà un intensiu presencial de sis dies al juny: quatre dies de classe a l’aula en horari de 9 a 13 h i de 15 a 19 h i dos dies complets de retir de meditació a Santa Elena, Solius (inclòs en el preu de la matrícula).

Data màxima de presentació del treball final: 03/07/2025
Possibilitat d’assistir a les sessions presencials per videoconferència:
Gravació de classes: No
Lloc de realització: Els seminaris presencials es realitzaran al Parc de Recerca i Innovació de la UdG (edifici Giroemprèn). Els seminaris virtuals es faran per videoconferència a través de la plataforma zoom. Les Pràctiques Personals Acompanyades es podrà escollir si seguir-les per videoconferència o bé presencialment. Els dos dies de retir es faran a Santa Elena (Solius).

• A llicenciats i diplomats en Psicologia o Psiquiatria.
  • A persones interessades que no tinguin titulació universitària, però que puguin acreditar que tenen formació relacionada amb la psicologia i la psiquiatria (en aquest cas, tindran dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d’assistència entregat per la Fundació UdG: Innovació i Formació).

• Titulació universitària en Psicologia o Psiquiatria.
  • Persones interessades que no tinguin titulació universitària en Psicologia o Psiquiatria, però que puguin acreditar que tenen formació relacionada amb la psicologia o la psiquiatria.
    Nota: qui no disposi de títol universitari previ tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d’assistència entregat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.
  • Currículum.

• L’objectiu principal és formar psicòlegs i psiquiatres en la psicoteràpia integrativa, perquè puguin integrar els diferents recursos en la seva pràctica professional des del seu desenvolupament personal.
  • Dins del concepte de psicoteràpia integrativa s’inclouen tècniques de diversos corrents psicològics (tant tradicionals com les més actuals), tècniques psicocorporals, tècniques provinents del zen (meditació i actitud) i apropament a la dimensió espiritual natural.
  • Adquirir una formació tant teòrica i metodològica com pràctica.
  • Experimentar en primera persona un procés personal amb classes dedicades a promoure aquesta experiència personal.
  • Generar l’experiència imprescindible per aplicar de manera coherent les bases del coneixement teòric i científic adquirit.
  • Fomentar que l’alumnat aporti els seus coneixements i experiència de manera ètica i significativa per a l’avenç tant de les persones com de la societat en general, desplegant el potencial transformador de les tècniques apreses.
  • Generar espais de comprensió, teràpia i millora per fomentar el benestar psicològic i global en qualsevol àmbit en què l’alumnat en vulgui aplicar el coneixement.
  • Aplicar els coneixements de manera autònoma.
  • Aplicar els coneixements en equip.

Tot l’après en el postgrau es podrà aplicar tant en la consulta psicològica com en l’àmbit social i educatiu o en les organitzacions.

Informació relacionada

- Àudio: Deixar de projectar a través del zen (entrevista a la directora del diploma d'especialització, Laia Monserrat, al programa "L'Ofici de Viure" de 3CAT)

- Vídeo: Miradas conscientes, con Laia Montserrat, psicóloga y maestra Zen (entrevista a la directora del diploma d'especialització, Laia Monserrat, a Beatalegon.tv)

Diploma de especialización (postgrado)

Psicología Perinatal

Edició: 2ª Edición | Lloc: Virtual, por videoconferencia con la plataforma ZOOM y los seminarios presencialmente en la sede de NUA Clinic, Barcelona (excepcionalmente se podrán seguir por videoconferencia con la plataforma ZOOM) | Idioma: Español |Data d’inici: 25/10/2024
Preu: 2.400 € (Veure descomptes)
Diploma d'especialització (postgrau)

Psicodiagnòstic i Diferents Abordatges Psicoterapèutics. Noves Patologies d’Avui

Edició: 6a Edició | Lloc: A la Seu de l'ACPP, Pl. Bonanova, 11, entresòl 2a (Barcelona), o bé, per videoconferències a través de la plataforma ZOOM. | Idioma: Català |Data d’inici: 18/10/2025
Preu: 2.265 € (Veure descomptes)
Properament
Diploma d'expert (postgrau)

Joc Terapèutic i Eines Pràctiques d’Intervenció Psicològica amb Infància i Família

Edició: 2a Edició | Lloc: Barcelona (lloc pendent de confirmació) | Idioma: Català, exceptuant el mòdul impartit per un formador provinent de fora de Catalunya, que serà impartit en espanyol. |Data d’inici: 28/09/2024
Preu: 1.950 € (Veure descomptes)
Etiquetes: Psicoteràpia
Si no et matricules, indica'ns el motiu!

Veure descomptes

Sessions informatives

18/09/2024 a les 19:00 h
Per videoconferència amb el programa ZOOM fent clic aquí