Diploma de postgrau

Data d'inici: 25/10/2019
Data darrera sessió presencial: 18/07/2020
Data de finalització: 18/07/2020

Divendres de 15 a 20 h i dissabte de 9 a 14 h i de 15 a 20 h.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG

• Disposar dels coneixements, les habilitats i les actituds necessàries per ajudar les persones davant contextos de crisi.
  • Fer un treball personal sobre les pròpies pèrdues.
  • Viure les situacions de crisi com oportunitats de canvi i creixement personal.

• Professionals de l’àmbit de l’educació, la pedagogia i la psicologia.
  • Professionals de l’àmbit social.
  • Professionals de l’àmbit sanitari.
  • A totes aquelles persones interessades en saber com acompanyar i intervenir amb persones que es troben en situacions de pèrdua, dol i crisi.

Cal tenir titulació universitària.

Avui dia l'acompanyament en processos de pèrdua i dol és una demanda emergent per part de les persones que viuen aquesta experiència i es troben desproveïdes dels recursos i espais necessaris per poder adaptar-se de manera favorable a la nova situació.

• Formar els participants en diferents aspectes de la relació d'ajuda i recolzament a persones que afronten una pèrdua, des d'una perspectiva holística.
  • Proveir els participants de les eines necessàries per identificar i atendre les necessitats de les persones davant les crisis.
  • Entrenar els participants en diferents estratègies i tècniques d'intervenció per a l'atenció integral de la persona en dol.

• Atenció integral a persones en dol en centres sanitaris, educatius o socials tant en l’àmbit públic com privat.
  • Assessorament professional davant situacions de crisi que comporten pèrdua (mort, malaltia, adopció, divorci, migració, jubilació).
  • Atenció a adults, adolescents i infants en situació de dol.

VIDA Escola d'Intel·ligència Emocional (VEIE)

Sessions informatives

13/09/2019 a les 19:00 h