Diploma de Postgrau en Migració i Salut

• Adquirir eines útils per poder desenvolupar diversos rols: a nivell d’atenció directa, administrativa i de lideratge organitzacional.
  • Aprendre a fer un treball eficaç socioculturalment mitjançant les simulacions i els casos pràctics.
  • Conèixer les últimes innovacions en el camp de la migració i la salut.
  • Aprendre a crear projectes amb un impacte social positiu en el treball amb persones migrades.

Degut a la intensa migració a escala mundial i als canvis demogràfics continuats i dinàmics en el procés de globalització, és imperativa i oportuna la necessitat de comprendre millor com atendre la diversitat cultural, els processos migratoris i les experiències d’aculturació i discriminació en el nostre país. En aquest sentit, és indispensable una formació que permeti fer front a aquests reptes de caràcter sociosanitari, d’una manera integral i eficaç socioculturalment.

• Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació

Entitats col·laboradores