Diploma de postgrau

Dret Urbanístic

Tipologia: Diploma de postgrau
Idioma: Català i espanyol en funció del docent.
Data d'inici: 17/10/2022
Data darrera sessió presencial: 24/05/2023
Data de finalització: 24/05/2023

Dilluns i dimecres de 16.15 i 20.15 h

CURS HÍBRID
Les classes es poden seguir de forma presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom.

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG i per videoconferència a través de la plataforma Zoom

• Per a graduats: l’assoliment del màxim grau de competència i coneixements en gestió d’administracions locals i de l’urbanisme, que els capacita per treballar-hi directament o en els organismes i empreses relacionades.
  • Per a professionals de l’Administració pública: l’aprofundiment en els instruments més actuals, tècnics i normatius, de la gestió i direcció d’entitats locals.
  • Per a professionals d’empreses que tenen en la seva activitat un tracte intens amb l’Administració: el coneixement més avançat del seu funcionament i normatives, i de les vies de defensa dels propis interessos.

A estudiants que vulguin obtenir una especialització capacitadora per ocupar llocs de responsabilitat en l’Administració local, com a professionals en actiu, tant de l’Administració pública com del sector privat que es relacionin amb les entitats locals.
L’heterogeneïtat del grup al qual es dirigeix el curs enriqueix notablement les sessions ja que augmenta la visió pràctica i diferenciada de les problemàtiques concretes en el si de les administracions públiques, principalment pel que fa als ens locals.
Especialment, però no exclusivament, adreçat a titulats universitaris en: Dret, Economia, Ciències Polítiques i de l'Administració, Sociologia, Gestió i Administració Pública.

Titulació universitària en Arquitectura, Aquiterctura Tècnica, Dret, Economia, Ciències Polítiques i de l’Administració Pública i Sociologia i altres titulacions superiors que permetin l’accés a les subescales d’administració local amb habilitació nacional o als cossos superiors del grup A.

En aquesta edició del diploma de postgrau, s'obren 4 cursos d'especialització per tal de donar la possibilitat de matricular-se de forma independent:

• Curs d'Especialització en Evolució de la Normativa Urbanística. Règim Urbanístic del Sòl i Planejament Territorial Urbanístic.
  • Curs d'Especialització en Gestió i Execució Urbanístiques.
  • Curs d'Especialització en Intervenció Administrativa en l'Ús del Sòl, Subsòl i Edificacions.
  • Curs d'Especialització en Protecció de la Legalitat Urbanística.

Els estudiants adquiriran els coneixements necessaris teòrics, pràctics i de direcció per a la gestió de l’àmbit urbanístic i territorial de les Administracions públiques catalanes. Se’ls dotarà de les eines i els coneixements jurídics i tècnics per al domini del règim jurídic urbanístic del sòl, el planejament territorial, els títols competencials sectorials, el control jurisdiccional, les actuacions urbanístiques i la protecció de la legalitat, entre d’altres.

Es pretén que els alumnes puguin entrar a formar part de la borsa de secretaris de l’Ajuntament interins de l’Escola de l’Administració Pública.

Màster

Direcció i Gestió d'Empreses (MBA)

Edició: 37a edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Aula 1) o bé per videoconferència mitjançant Zoom | Idioma: Català |Data inici: 21/09/2021
Preu: 6.500 € (Veure descomptes)
Diploma de postgrau

Psicodiagnòstic Clínic i Indicació dels Diferents Abordatges Psicoterapèutics. Noves Patologies d’Avui Dia

Edició: 4a Edició | Lloc: A la Seu de l'ACPP, Pl. Bonanova, 11, entresòl 2a (Barcelona), o bé, per videoconferències a través de la plataforma ZOOM. | Idioma: Català |Data inici: 16/10/2021
Preu: 2.180 € (Veure descomptes)
Curs de postgrau

Altes Capacitats: Neurociència, Aprenentatge i Diversitat. Una Perspectiva Biopsicosocial.

Edició: 4a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Les classes es poden seguir de manera presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom. | Idioma: Català |Data inici: 21/10/2021
Preu: 825 € (Veure descomptes)
Etiquetes: Híbrid
Properament