Curs d'estiu

Grans Bevedors. Història i Literatura de la Passió pel Vi

Tipologia: Curs d'estiu
Idioma: Català i castellà, i en menor mesura, l'anglès, el francès i l'italià.
Data d'inici: 09/07/2018

ON LINE

Lloc de realització: http://lletresibits.cat/

El curs pretén ser un divertimento que té la intenció de divulgar a través de la literatura, les arts visuals i la història la cultura i l'amor pel vi i altres begudes nobles.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

Tant a amants del vi en general com a treballadors de diversos sectors relacionats amb els mons de la restauració o de la producció i distribució del vi. Als primers, els pot oferir una ampliació de la seva cultura gastronòmica, mentre que als segons els pot oferir detalls, punts de vista i observacions profitoses en la seva carrera professional.

Es tracta d'un curs de divulgació de la literatura i de la història relacionada amb el món del vi. El seu objectiu és promoure la cultura enològica i, de fet, la cultura gastronòmica a través de l'estudi aprofundit de grans bevedors tant de ficció, com ara Sancho Panza, Falstaff o el clergue golafre d'Eiximenis, com de carn i ossos, com ara Winston Churchill o Orson Welles.
Segueix-nos al nostre compte de Twitter!

Es tracta d'un curs de divulgació de la literatura i de la història relacionada, sobretot, amb el món del vi, tot i que no exclou els destil·lats i fins i tot begudes com el te o el cafè. L'objectiu del curs és promoure la cultura enològica i gastronòmica.

No hi ha una sortida professional exclusiva per a aquest curs. Tot i així, pot ser interessant tant per als amants del vi en general, com per a alguns sectors professionals, com ara els sommeliers i els treballadors del món de la restauració o de la venda i producció de vi.

Institut de Llengua i Cultura Catalanes
  • Departament de Filologia i Comunicació de la UdG

Màster

Direcció i Gestió d'Hotels i Restaurants