Curs d'estiu

Data d'inici: 01/07/2019
Data de finalització: 05/07/2019

De dilluns a divendres de 16 a 20 h

Lloc de realització: Escola Universitària ERAM (St. Antoni, 1, Factoria Cultural Coma Cros, Salt)

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A persones que, sense coneixements previs, vulguin iniciar-se en les tècniques de realització fotogràfica amb càmera reflex.

Cal portar càmera reflex DSLR, CSC o EVIL.

Cal ser major d'edat.

L’aparició de la fotografia i del retoc digital permeten un renaixement i augment de l'interès i, per tant, demanda de persones amb competències relacionades amb el sector de la fotografia i el retoc digital.
Aquest curs introdueix a l’alumne en el món de la fotografia amb càmera reflex i ajuda a treballar la tècnica fotogràfica partint de criteris propis, obtenint una base mitjançant la pràctica i l’estudi.

Escola Universitària ERAM