La Intel·ligència Emocional a l'Aula: El Mètode La Granja de Peluix

Data de finalització: 21/07/2020
2 ECTS / 20 hores de videoconferència

Dimarts i dijous de 9.30 a 13.30 h

Lloc de realització: On line, per videoconferència en temps real amb la plataforma ZOOM.

— Disposaràs de recursos per treballar l’educació emocional a l’aula basats en La Granja de Peluix.
— Empatitzaràs millor amb els teus alumnes perquè coneixeràs el seu desenvolupament emocional.
— Et comunicaràs amb més empatia aconseguint més cooperació i cohesió dins el teu grup classe.
— Desenvoluparàs el teu lideratge a l’aula afavorint un vincle més positiu entre els alumnes.
— Contribuiràs al benestar dins el grup classe.
— Practicaràs una mirada especial i positiva vers l’aula i les relacions que s’hi estableixen.
— Descobreix aquest mètode a www.lagranjadepeluix.com/

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A mestres i professors, pedagogs i psicopedagogs, psicòlegs infantils, educadors, monitors de menjador, monitors de lleure.

–Cal disposar d'ordinador amb connexió a internet.

–Taller vivencial per a mestres per tal de reconèixer, expressar i regular les emocions pròpies i les dels seus alumnes amb l’objectiu de desenvolupar la intel·ligència emocional dins l’aula.
–Trobades on compartirem recursos educatius per a dinamitzar les classes d'educació emocional a més d'entrenar el lideratge emocional dins l'aula.
–Ens endinsarem en el món de «La Granja de Peluix» i gràcies als seus personatges i les seves vivències, connectarem amb les nostres emocions i les dels demés.

— Conèixer i disposar d'eines i estratègies per a l’educació emocional de nens i nenes.
— Afavorir l’autoconeixement, la motivació, cooperació i cohesió dins del grup classe.
— Disposar d’estratègies per a resoldre conflictes basats en la intel·ligència emocional.
— Practicar i millorar la competència emocional pròpia i la dels alumnes a través del lideratge a l’aula.
— Afavorir l’expressió i regulació de les emocions dins el context escolar.

Eines per Trobar Llibertat i Pau Interior

Edició: 1a Edició | Lloc: On line, per videoconferència en temps real amb la plataforma ZOOM. | Idioma: Català |Data inici: 20/07/2020

Ioga i Educació. Un Aprenentatge per a la Vida

Edició: 14a Edició | Lloc: On line, per videoconferència en temps real amb el programa ZOOM. | Idioma: Català |Data inici: 06/07/2020