Curs d'estiu

Data d'inici: 09/07/2019
Data de finalització: 18/07/2019

Dimarts i dijous de 9.30 a 13.30 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

— Disposaràs de recursos per treballar l’educació emocional a l’aula basats en La Granja de Peluix.
— Empatitzaràs millor amb els teus alumnes perquè coneixeràs el seu desenvolupament emocional.
— Et comunicaràs amb més empatia aconseguint més cooperació i cohesió dins el teu grup classe.
— Desenvoluparàs el teu lideratge a l’aula afavorint un vincle més positiu entre els alumnes.
— Contribuiràs al benestar dins el grup classe.
— Practicaràs una mirada especial i positiva vers l’aula i les relacions que s’hi estableixen.
— Descobreix aquest mètode a www.lagranjadepeluix.com/

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A mestres i professors, pedagogs i psicopedagogs, psicòlegs infantils, educadors, monitors de menjador, monitors de lleure.

Taller vivencial per a mestres per tal de reconèixer, expressar i regular les emocions pròpies i les dels seus alumnes amb l’objectiu de desenvolupar la intel·ligència emocional dins l’aula.

Trobades on compartirem recursos educatius per a dinamitzar les classes d'educació emocional a més d'entrenar el lideratge emocional dins l'aula.

Ens endinsarem en el món de «La Granja de Peluix» i gràcies als seus personatges i les seves vivències, connectarem amb les nostres emocions i les dels demés.

— Conèixer i disposar d'eines i estratègies per a l’educació emocional de nens i nenes.
— Afavorir l’autoconeixement, la motivació, cooperació i cohesió dins del grup classe.
— Disposar d’estratègies per a resoldre conflictes basats en la intel·ligència emocional.
— Practicar i millorar la competència emocional pròpia i la dels alumnes a través del lideratge a l’aula.
— Afavorir l’expressió i regulació de les emocions dins el context escolar.

Màster

Musicoteràpia Transcultural

Edició: 1a Edició | Lloc: Aulari Comú - Campus Montilivi de la UdG | Idioma: català |Data inici: 09/11/2019
Preu: 3.500 € (1r curs: 1.750 € + 2n curs: 1.750 €) (Veure descomptes)