El model SCERTS i els Avenços Científics

Codi: 199005
Tipologia: Jornada
Idioma: Castellà (i anglès amb traducció al castellà)
Data d'inici: 26/10/2019
7 hores

Dissabte de 9.30 a 13.30 i de 14.30 a 17.30 h

Lloc de realització: Auditori EspaiCaixa Girona. Plaça Poeta Marquina, 10 de Girona

En aquestes jornades obertes a tot el públic tenim l'extraordinària oportunitat d’escoltar en directe al Dr. Barry Prizant, creador del programa d’intervenció per persones amb autisme SCERTS i un dels autors més prolífics i coneguts pel que fa a l’autisme a nivell mundial.

Les jornades començaran amb la presentació de la seva última publicació “Autismo: Seres Humanos Únicos” i seguidament el Dr. Prizant ens introduirà al programa SCERTS, explicant-nos les eines principals del programa i els protocols a seguir.

La segona part de les jornades la Dra. Amaia Hervás, psiquiatra i ponent internacional, ens presentarà les últimes investigacions i programes en Autisme des del prisma de les intervencions a través de la família*.

* Jornada d'inauguració del Diploma de Postgrau en Autisme: Detecció, Diagnòstic i Intervenció de Nens i Nenes amb TEA.

• Rotary Girona
  • Ajuntament Platja d'Aro
  • Càtedra Autisme
  • Associació ViuAutisme