Jornada Tècnica de Comerç de Lloret de Mar

15 de novembre de 2019

Coordinació tècnica

Oriol Cesena
Director de la consultora Focalizza (www.focalizza.com), empresa dedicada a l’assessorament en comerç, i director acadèmic del Postgrau en Dinamització d’Espais Comercials Urbans de la Universitat de Girona. És autor de diversos llibres i publicacions sobre comerç, entre els quals destaca el Manual de comerç urbà, publicat per l’Associació Catalana de Municipis. És membre de l’Institute of Place Management, que promou el suport a la millora dels espais comercials urbans.

Ponents

Jaume Portell
Llicenciat en Enginyeria Informàtica per la Universitat Politècnica de Catalunya, i MBA per ESADE. És el CEO i fundador de Beabloo, empresa especialitzada en el desenvolupament d’innovacions tecnològiques per a empreses i comerços que volen optimitzar l’impacte de les seves estratègies de màrqueting en espais comercials.

Oriol Cesena

Patricia García
Llicenciada en Dret per la Universidad de Deusto, diplomada en Ciències Empresarials per la Universidad del País Vasco i Postgrau en Urbanisme per a Ciutats de la Universitat Oberta de Catalunya. Des de fa vuit anys és la gerent de Gasteiz ON, entitat que s’encarrega de la promoció i dinamització de l’activitat comercial urbana de Vitòria.

Vicent Llorens
Llicenciat en Geografia i Història per la Universitat de València i Màster en Gestió d’Empreses per la Universitat Politècnica de València. Actualment és director del Consorci València, organisme de gestió de La Marina de València. Amb anterioritat, havia ocupat el càrrec de coordinador de Serveis Públics i Comunicació Social de l’Ajuntament de Gandia.

Marta Raurell
Cap de l’Àrea de Comerç del Consorci de Comerç, Artesania i Moda del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, on s’encarrega de la planificació, la coordinació i el seguiment de les diferents polítiques en matèria de promoció del comerç urbà català.

Eudald Sellarès
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques, compagina la seva activitat política amb la professional a l’Àrea de Màrqueting de la UVic-UCC. Durant el mandat 2015-2019 al capdavant de l’Oficina de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Manlleu, va portar a terme amb èxit polítiques públiques, com el projecte «Manlleu Galeria d’Art».

Gemma Canalias
Llicenciada en Investigació i Tècniques de Mercat, i en Administració i Direcció d’Empreses. Durant molts anys ha desenvolupat la seva activitat professional com a tècnica de promoció econòmica, executant polítiques d’impuls comercial a la ciutat d’Olot, amb projectes destacats com Espais Actius, El Taller dels Sastres i la posada en marxa del nou Mercat Municipal. Actualment és regidora de Comerç, Empresa i Turisme a l’Ajuntament d’Olot.

Salva Vendrell
Estudis de Retail Marketing i Màster en Digital Business a l’ESIC. És empresari al sector de la restauració a la ciutat de Barcelona, i té una llarga experiència en l’àmbit de l’associacionisme comercial, com ho demostra el fet que, actualment, és el president de Barcelona Comerç, una entitat que reuneix 23 eixos comercials de la ciutat, vicepresident de Retailcat i president de l’Associació de Comerciants de Sarrià.

Catherine Mitton
Incorporada a The Institute of Place Management i a The BID Foundation com a Directora Executiva el 2018, després de set anys com a professional del BID a Winchester. Catherine compta amb 15 anys d’experiència en lideratge d'equips a la indústria de la gestió d'espais i en la creació d'aliances sòlides entre el sector públic i el privat, havent lliurat projectes complexos per a les administracions locals. Recentment graduada al top 20 Russel Group University amb un MBA, el qual va incloure un treball d'investigació sobre pràctiques efectives de govern corporatiu en els BIDs anglesos.

Muntsa Vilalta
Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona, doctoranda en Direcció i Organització d’Empreses per la Universitat Pompeu Fabra, diplomada en Màrqueting de Serveis per ESADE i en Alta Direcció de Vendes per IESE. És la directora general de Comerç del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

Pilar Marquès
Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Autònoma de Barcelona i doctora en Administració i Direcció d'Empreses. Actualment és directora general de la Fundació UdG: Innovació i Formació, responsable dels estudis propis i formació continuada de la Universitat de Girona. També és directora de la  Càtedra Cambra de l’Empresa Familiar de la Universitat de Girona i ha estat promotora i directora del Màster Universitari en Emprenedoria i Desenvolupament Empresarial de la mateixa universitat.