Curs d'estiu

Data de finalització: 11/07/2020
1 ECTS / 8 hores de videoconferència

Dissabte 4 i 11 de juliol de 9.30 a 13.30 h

Lloc de realització: On line, per videoconferència en temps real amb la plataforma Zoom.

• Per endreçar casa teva d'una vegada per sempre.
  • Per aprofundir en el mètode Marie Kondo.
  • Per aprendre quines són les claus d'una organització simple i efectiva, profunda i transformadora, funcional i bonica.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

• Si vols descobrir com organitzar casa teva anant més enllà de l'ordre.
  • Si tens un armari ple de «no tinc res per posar-me».
  • Si guardes sempre coses «per si de cas».
  • Si t’atabala el fet d'haver de posar-te a endreçar.
  • Si ho has intentat moltes vegades però no aconsegueixes que es mantingui l’ordre en el temps.

–Els assistents hauran de preparar dues peces de roba: una de les seves preferides i una que no sàpiguen si quedar-se-la o deixar-la anar.
–Cal disposar d'ordinador amb connexió a internet.

Quantes vegades has intentat endreçar casa teva? Quantes vegades t'has proposat eliminar el caos de la teva vida? Quantes vegades t'has dit que aquesta era la definitiva? Vull compartir amb tu la meva experiència amb l'ordre. Vull compartir amb tu el mètode que em va canviar la vida i que pot fer el mateix amb la teva.

L'ordre que et vull compartir no va de deixar-ho bonic com en una botiga. Ni d'estalviar espai per guardar altres coses, ni d'estalviar diners evitant compres innecessàries. M’atreviria a dir que ni tan sols va d'estalviar temps. Això va més enllà de l'ordre... perquè més enllà de l'ordre, hi ets tu.

Descobreix com organitzant casa teva pots canviar la teva vida. Descobreix la màgia de l'ordre!