Curs d'estiu

Data darrera sessió presencial: 12/07/2018
20 hores

De dilluns a dijous de 9 a 14 h

Lloc de realització: Casa de la Paraula (Prat, 16. Santa Coloma de Farners)

Es tracta de promoure el gust per la lectura i el major domini de l'escriptura potenciant l'aspecte creatiu i comunicatiu del gènere poètic.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A totes aquelles persones interessades en la poesia tant des de la perspectiva de la creació, com de l'anàlisi i interpretació dels poemes, així com la manera de llegir-los en públic. És especialment recomanable per al professorat de literatura de l'ensenyament secundari obligatori i batxillerat.

És un curs pensat per a persones majors de 16 anys. Com que es tracta d'una introducció a la poesia, no es demanen requisits especials d'admissió.

El curs és una introducció a la poesia a través de tres eixos fonamentals: la lectura, l'escriptura i la dicció.

L'objectiu principal és apropar el llenguatge poètic a docents, estudiants i a qualsevol persona interessada a conèixer el funcionament intern de la poesia.

Aquest curs obre les portes al coneixement dels mecanismes de la creació poètica, de la recepció de la poesia i pot complementar la tasca docent de mestres i professors sobretot en relació amb la potenciació a l'aula del "gust per la lectura".

• Càtedra Joan Vinyoli de Poesia Contemporània

Entitats col·laboradores

• Ajuntament de Santa Coloma de Farners

Curs d'estiu