Direcció i Gestió d'Empreses Esportives i d'Oci

Data d'inici: 15/10/2018
Data darrera sessió presencial: 06/06/2019
Data de finalització: 25/06/2019

Dimarts i dijous en setmanes alternes. Horari: 16.00 a 18.30 h, 16.00 a 18.00 h o 16.00 a 19.00 h (segons assignatura)

Lloc de realització: Escola Universitària Formatic Barcelona (Passeig de Gràcia, 66 i 71)

La importància del sector de les activitats esportives i d’oci i les possibilitats d’inserció laboral.
L’àmplia experiència de més de 40 anys de la nostra institució.
El caràcter pràctic i professionalitzador de la formació.

– A professionals dels sectors de l’esport i l’oci
– A titulats universitaris que hagin finalitzat els seus estudis i vulguin aprofundir en els coneixements específics de com dirigir i gestionar les activitats i les instal·lacions esportives i d’oci així com enriquir els seus coneixements tant culturals, personals com professionals en el desenvolupament de la seva activitat diària. Es prepara i dota l’alumne amb les eines i coneixements necessaris per a la presa de decisions en l’àrea d’empreses esportives i d’oci.

– Diplomats en Turisme.
– Foundation Degree in Public Relations and Marketing (University of Wales).
– Bachelor (Hons) in Public Relations and Marketing Management (University of Wales).
– Estudiants de Turisme i de Relacions Públiques i Màrqueting amb tots els cursos aprovats.
– Doctors i llicenciats.
– Professionals amb experiència acreditada en el sector.
S’estudiarà les titulacions que es corresponguin amb els criteris del Màster.

Nota: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: innovació i Formació.

El contingut i desenvolupament d’aquest Màster en Direcció i Gestió d’Empreses Esportives i d’Oci s’ajusta en tot moment a les exigències i demandes professionals que els titulats necessiten sobretot per al seu exercici professional, bé dirigit a la direcció i gestió d’entitats, institucions i instal·lacions esportives, públiques o privades, bé al disseny, gestió i desenvolupament d’esdeveniments esportius i d’oci.
Cada vegada més, les activitats esportives i d’oci tenen més demanda en la societat desenvolupada en què vivim i és imprescindible per tal d’oferir un servei i instal·lacions de qualitat comptar amb professionals que no només hagin obtingut una capacitació en els seus estudis de grau, sinó que hagin completat la seva formació amb uns estudis especialitzats com són els que s’ofereixen en aquest Màster.

Proporcionar als estudiants totes les eines necessàries per poder fer front a les responsabilitats derivades de la direcció i gestió d’empreses esportives i d’oci:

1. Àrea de dret i estructures esportives i d’oci
Coneixement de la legislació esportiva en l’àmbit internacional, europeu, estatal i autonòmic, així com les estructures reguladores d’aquestes activitats.
2. Àrea de comunicació i relacions públiques
Conèixer els conceptes teòrics bàsics sobre els quals es fonamenta l’exercici professional de la comunicació i les relacions públiques.
3. Àrea de màrqueting esportiu
Conèixer les principals estratègies que s’utilitzen per promocionar les entitats o activitats esportives i d’oci, així com la importància de la gestió de la marca.
4. Àrea de direcció i organització d’empreses
Conèixer els fonaments de la direcció i gestió d’entitats esportives i d’oci, així com la seva estructura, les seves funcions i les competències.
5. Àrea d’economia i finances
Conèixer les característiques i el funcionament dels indicadors econòmics per ajudar a la presa de decisions en les entitats i activitats esportives i d’oci.
6. Àrea d’instal·lacions i equipaments esportius i d’oci
Conèixer els sistemes de qualitat que garanteixin la sostenibilitat de la gestió de les instal·lacions i les activitats esportives i d’oci.
7. Àrea de societat de l’oci i l’esport
Conèixer la importància de l’esport i l’oci en el context de la societat actual.
8. Àrea de patrocini d’activitats esportives i d’oci
Coneixement del servei  dels patrocinadors en l’àmbit esportiu així com la regulació de la seva relació amb entitats esportives i d’oci..Els alumnes que segueixen el programa, obtenen així mateix una millor tècnica de coneixement, una capacitat directiva i un alt enriquiment tant personal com professional en el desenvolupament de la seva activitat diària.

– Direcció i gestió d’entitats, institucions i instal·lacions esportives, públiques o privades
– Disseny d’esdeveniments esportius i d’oci
– Gestió d’esdeveniments esportius i d’oci
– Desenvolupament d’esdeveniments esportius i d’oci