Màster

Data d'inici: 15/10/2018
Data darrera sessió presencial: 06/06/2019
Data de finalització: 25/06/2019

Dimarts i dijous en setmanes alternes de 16 a 18.30 h, de 16 a 18 h o de 16 a 19 h, segons l'assignatura.

Lloc de realització: Escola Universitària Formatic Barcelona (Passeig de Gràcia, 66 i 71)

– A professionals dels sectors hoteler i/o de restauració,
– A titulats universitaris que hagin finalitzat els seus estudis de grau i vulguin aprofundir en els coneixements específics de com dirigir i gestionar les empreses que ofereixen serveis d’allotjament i restauració, així com enriquir els seus perfils tant acadèmic com professional.

Aquest Màster prepara els estudiants per al desenvolupament de la seva activitat diària, capacitant-los amb les eines i competències necessàries per a la presa de decisions en l’àrea d’empreses hoteleres i de restauració.

– Diplomats en Turisme
– Foundation Degree in Public Relations and Marketing (University of Wales)
– Bachelor (Hons) in Public Relations and Marketing Management (University of Wales)
– Estudiants de Turisme i de Relacions Públiques i Màrqueting amb tots els cursos aprovats
– Doctors i llicenciats
– Professionals amb experiència acreditada en el sector.
S’estudiarà les titulacions que es corresponguin amb els criteris del Màster.

Nota: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: innovació i Formació.

El contingut i desenvolupament d’aquest Màster en Direcció i Gestió d’Hotels i Restaurants s’ajusta en tot moment a les exigències i demandes professionals que els titulats necessiten sobretot per al seu exercici professional.
L’activitat turística, tant el sector de l’hoteleria com el de la restauració, són un dels motors econòmics principals de les societats actuals i és imprescindible per tal d’oferir un servei i instal·lacions de qualitat comptar amb professionals que no només hagin obtingut una capacitació en els seus estudis de grau, sinó que hagin completat la seva formació amb uns estudis especialitzats com són els que s’ofereixen en aquest Màster.

Proporcionar als estudiants totes les eines necessàries per poder fer front a les responsabilitats derivades de la direcció i gestió d’hotels i restaurants:

– Àrea de dret i estructures hoteleres i de restaurants
Coneixement de la legislació en l’àmbit internacional, europeu, estatal i autonòmic, així com les estructures reguladores d’aquestes activitats.
– Àrea de comunicació i relacions públiques
Conèixer els conceptes teòrics bàsics sobre els quals es fonamenta l’exercici professional de la comunicació i les relacions públiques.
– Àrea de direcció de màrqueting
Conèixer les principals estratègies que s’utilitzen per promocionar el sector hoteler i de restauració, així com la importància de la gestió de la marca.
– Àrea de direcció i organització d’empreses
Conèixer els fonaments de la direcció hotelera i restaurants, així com la seva estructura, les seves funcions i les competències.
– Àrea d’economia i finances
Conèixer les característiques i el funcionament dels indicadors econòmics per ajudar a la presa de decisions en els hotels i restaurants.
– Àrea d’estructura organitzativa
Conèixer les principals característiques departamentals i de funcionament dels departaments de les empreses d’hoteleria i restauració.
– Àrea de gestió de personal
Conèixer la gestió del capital humà i el desenvolupament de competències personals i professionals.
– Àrea d’innovació de productes
Conèixer les noves tendències i nous productes en relació amb els sectors hoteler i de restauració.

• Formatic
    Escola Universitaria Formatic Barcelona

Màster

Comunicació, Relacions Públiques i Organització d'Esdeveniments