Màster

Data de finalització: 30/06/2020

ON LINE

Lloc de realització: ON LINE

A professionals dels sectors del màrqueting i l’esport i també a titulats universitaris que hagin finalitzat els seus estudis de grau i vulguin aprofundir en els coneixements específics del màrqueting esportiu; dirigir i gestionar les empreses, organitzar i promocionar esdeveniments esportius a qualsevol escala, com també enriquir els seus perfils tant acadèmic com professional.

• Titulació Universitària en Turisme
  • Foundation Degree in Públic Relations and Marketing (University of Wales)
  • Bachelor (Hons) in Public Relations and Marketing Management  (University of Wales)
  • Doctors
  • S’estudiarà les titulacions que es corresponguin amb els criteris del Màster
  • Professionals amb experiència acreditada en el sector

Nota: qui no disposi del títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació

El contingut i desenvolupament d’aquest Màster en Màrqueting Esportiu s’ajusta en tot moment a les exigències i demandes professionals del sector; són necessaris així mateix per a l’exercici professional dels titulats, bé dirigit a la direcció i gestió de departaments de màrqueting d’entitats, institucions i instal·lacions esportives, públiques o privades, o bé col·laborant en el disseny, gestió i desenvolupament d’esdeveniments esportius a qualsevol escala.
Cada vegada més, la gestió, la promoció i la comercialització de les activitats i esdeveniments esportius i d’oci requereixen professionals qualificats capaços d’oferir un servei integral i de qualitat a partir de les eines que han adquirit en completar la seva formació amb uns estudis especialitzats de Màster.

El programa està dissenyat per procurar als estudiants tots els continguts, les competències i les eines necessàries per poder fer front a les responsabilitats en l’àmbit del màrqueting esportiu:

• Àrea de Màrqueting
    Conèixer les bases del màrqueting en la gestió de les estratègies de producte, preu, distribució i comunicació, com també la importància de la gestió de la marca.
  • Àrea de Màrqueting Esportiu
    Conèixer les principals estratègies de màrqueting que s’utilitzen per promocionar les entitats o activitats esportives i d’oci, com també la importància de la gestió de la marca.
  • Àrea d’Estratègies de Comercialització
    Coneixement dels instruments i tècniques per a la comercialització de productes i serveis esportius.
  • Àrea de Branding
    Conèixer el procés de creació de marca i els seus components; els valors, posicionament i les principals estratègies de consolidació de marca.
  • Àrea de Comunicació i Legislació Esportiva
    Coneixement del funcionament dels mitjans i de les accions de relacions públiques com també la legislació en els àmbits de la comunicació i l’esport, i les estructures reguladores d’aquestes activitats.
  • Àrea de Comunicació i Noves Tecnologies
    Conèixer els conceptes teòrics i pràctics bàsics sobre els quals es fonamenta l’exercici professional de la comunicació en el context de les noves tecnologies.
  • Àrea de Societat de l’Oci i l’Esport
    Conèixer la importància de l’esport i l’oci en el context de la societat actual.
  • Àrea de Patrocini d’Activitats Esportives i d’Oci
    Coneixement del servei  dels patrocinadors en l’àmbit esportiu com també la regulació de la seva relació amb entitats esportives i d’oci.

Quan acabi el Màster, l’estudiant estarà preparat per dirigir o col·laborar en departaments de màrqueting d’empreses, entitats i organismes esportius, com també assessories i consultories per a la gestió i promoció d’esdeveniments esportius.

• Formatic
    Escola Universitaria Formatic Barcelona

Màrqueting Immobiliari

Edició: 10a Edició | Lloc: Col·legi API (Girona) | Idioma: Català |Data inici: 02/04/2020