Curs d'estiu

Neurolideratge: Fes del teu Cervell el teu Millor Aliat!

Codi: 208033
Tipologia: Curs d'estiu
Data d'inici: 12/07/2021
Data de finalització: 26/07/2021
2 ECTS / 16 hores de videoconferència

Dilluns i dimecres de 17 a 20 h (dilluns 12 i dimecres 26 de 17 a 20:30 h)

Lloc de realització: Per VIDEOCONFERÈNCIA amb la plataforma ZOOM.

Estem immersos en una època i en una societat de canvis permanents. Ara més que mai, necessitem donar resposta als nous reptes. Seguir actuant d’acord amb vells paradigmes i amb els condicionants de sempre, quan tot l’entorn canvia contínuament, ens limita.

El cervell té un gran potencial, però n’utilitzes totes les possibilitats? Vols activar-ne tots els recursos i posar-lo al servei de la teva realitat? Vols entrenar la plasticitat del teu cervell dia a dia? Fer del teu cervell el teu millor aliat et permetrà viure una vida més plena, amb més rendiment i benestar a tots els nivells.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

• A estudiants d’ensenyament superior universitari interessats en el creixement personal i professional.
  • A professors, docents, formadors, orientadors, educadors, psicòlegs, pedagogs, psicopedagogs, directius, comandaments i altres professionals que vulguin aprofundir en els mecanismes neurobiològics que permeten millorar el rendiment personal i professional.
  • A tothom qui vulgui aprofundir en l’autoconeixement i adquirir més benestar.

Cal disposar d'ordinador amb connexió a internet.

• Conèixer el funcionament del cervell.
  • Identificar el potencial i els recursos del cervell.
  • Comprendre les bases neurocerebrals.
  • Afavorir el desenvolupament de la intel·ligència emocional.
  • Aprendre a activar i a utilitzar el potencial del cervell per al desenvolupament personal i professional.
  • Posar en pràctica l’autolideratge personal i professional per a la consecució d’objectius.
  • Aprendre a promoure estats de benestar (confiança, motivació, satisfacció...).
  • Aprendre a crear nous hàbits beneficiosos i a incorporar-los al dia a dia.

Curs de postgrau

Lideratge Personal i Gestió d'Equips

Edició: 11a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Les classes es poden seguir de manera presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom. | Idioma: Català |Data inici: 21/01/2022
Preu: 1.885 € (Veure descomptes)