Condicions generals Linguaskill des de casa amb vigilància online

- Requisits Tècnics

Aquests són els punts més importants que has de tenir en compte per poder fer l'examen des de casa:

- Tenir ordinador amb Windows 8 o posterior
- Pantalla de 13 "o més gran i una resolució mínima de 1280x720px
- Camara web
- Disposar d'auriculars i micròfon
- Tenir instal·lada l'última versió de Google Chrome
- Connexió a internet 512kbps o superior
- Fer la prova en una habitació àmplia i lluminosa
- Comprovar la teva identitat mitjançant reconeixement facial
- Instal·lar un programa de vigilància remota (mitjançant Intel·ligència Artificial es monitora el comportament del candidat)

Informació general sobre les proves Linguaskill

- Protecció de dades

Les dades de caràcter personal de les persones inscrites en activitats formatives de la Fundació es tractaran d’acord amb la normativa de protecció de dades. Els responsables del tractament son la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació (FUdGIF) i Cambridge Assessment English. La Fundació comunicarà les dades a Cambridge Assessment English institució que expedeix els certificats corresponents a les proves realitzades. La finalitat del tractament de les dades és proporcionar informació i oferir serveis de formació, avaluació i expedició de certificats i títols. Les dades es tractaran per a la prestació de serveis docents i en compliment de les obligacions legals. En funció del tipus de curs podran comunicar-se a la Universitat de Girona per al registre i reconeixement de la formació rebuda i l’obtenció de serveis, i a institucions o empreses sol·licitants de l’activitat formativa o amb les que existeixi conveni de col·laboració. Les dades seran també cedides a Exams Baix Camp centre homologat per a la realització de les proves de Linguaskill. L’alumne en qualsevol moment podrà exercir els drets a accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar la limitació del tractament o oposar-se. Una informació més detallada sobre la política de protecció de dades de la FUdGIF pot llegir-se per mitjà d’aquest enllaç: https://www.fundacioudg.org/ca/p/proteccio-de-dades.html