Màster en
Musicoteràpia Transcultural

Formació apassionant que et despertarà noves formes de viure i sentir

Informació sobre la matrícula al màster

En el curs 2018-2019 es va realitzar el primer curs del Màster en Musicoteràpia, que corresponia amb el Diploma de Postgrau en Musicoteràpia (Curs de Postgrau en Musicoteràpia I + Curs de Postgrau en Musicoteràpia II).

En el curs 2019-2020 es realitzarà el segon curs del Màster en Musicoteràpia*:

• Curs de Postgrau en Musicoteràpia Intercultural

• 15 ECTS corresponents a les assignatures de: Supervisions pràctiques i self-experience, Pràctiques Externes i Treball final de Màster (aquests ECTS només són matriculables pels estudiants que han realitzat el 1r curs).
    Nota: Els estudiants que es matriculin per primera vegada d'aquests estudis, només podran optar a matricular-se del Curs de Postgrau en Musicoteràpia Intercultural. Al fer clic a "Matricular-se" es redirigirà la matrícula al Curs de Postgrau.
    * Sempre que s'assoleixi el nombre mínim d'estudiants.

Instruccions per formalitzar la matrícula

El procés de matrícula es divideix en 3 passos:
1. Informació sobre el procés de matrícula
2. Formulari de matrícula
3. Documentació i pagament

Llegiu les instruccions que es detallen en els 3 passos del procés de matrícula:

1. Informació sobre el procés de matrícula

Per iniciar el procés cal emplenar el formulari de matrícula.
Consulteu les condicions generals de matrícula al peu d'aquesta pàgina.

Informació sobre els requisits acadèmics d’admissió:
Cal que tingueu present que, per realitzar un màster o postgrau, heu d’acreditar tenir una titulació universitària de diplomat, llicenciat o equivalent. En cas contrari, no podreu obtenir la titulació (*) de màster o postgrau.

Tanmateix, algunes activitats també accepten alumnat sense titulació universitària; en aquest cas, la certificació final obtinguda serà un certificat d’assistència (*).

(*) El cost de les taxes d’expedició del títol i dels certificats NO està inclòs en el preu de la matrícula.

Documentació per a màsters i postgraus:
– Fotocòpia del DNI o passaport.
– Fotocòpia compulsada del títol universitari o del resguard del títol (*).

(*) La fotocòpia ha d'estar compulsada amb el segell de compulsa original o bé ha de dur segell electrònic. La Secretaria Acadèmica de la Fundació pot compulsar el document en cas que sigui necessari.

Aquesta documentació s’ha de presentar en el moment de formalitzar la inscripció o, al més tard, tres mesos després de l’inici de l’activitat.

Documentació per a diplomes i cursos d’especialització:
– Fotocòpia del DNI o passaport.

Abans d’iniciar el procés de matrícula, consulteu l’apartat Requisits d’admissió de l’activitat.

2. Formulari de matrícula

Empleneu el formulari de matrícula i comproveu que les dades introduïdes són correctes.

3. Documentació i pagament

Documentació:
Reviseu la documentació que cal adjuntar en aquest apartat: la fotocòpia del DNI o passaport, les acreditacions necessàries per als descomptes i la documentació específica de l’activitat.

Pagament:
El pagament d’un curs pot estar format per preinscripció + matrícula (quan s’indiqui de forma expressa) o directament per matrícula.
Preinscripció: En un termini màxim de 7 dies des de la data d'inscripció caldrà haver realitzat el pagament de la preinscripció, que es restarà de l'import de la matrícula, i que donarà dret a reserva de plaça.
Matrícula: Per tal que sigui efectiva, caldrà haver realitzat el pagament com a màxim 20 dies abans de l'inici de l’activitat.

Nota: per finalitzar el procés, caldrà acceptar les condicions generals de matrícula.

* La Fundació es reserva el dret d'anul·lar el curs. L'organització es compromet a comunicar-ho als inscrits amb antelació suficient i a tornar l'import de tots els pagaments realitzats.
* Per imports iguals o superiors a 200 €, consulteu l'apartat Finançament en cas de voler finançar la matrícula.

Màster

Musicoteràpia Transcultural