Instruccions per formalitzar la matrícula

El procés de matrícula es divideix en 3 passos:
1. Informació sobre el procés de matrícula
2. Formulari de matrícula
3. Documentació

Llegiu les instruccions que es detallen en els 3 passos del procés de matrícula:

1. Informació sobre el procés de matrícula

Per iniciar el procés cal emplenar el formulari de matrícula.
Consulteu les condicions generals de matrícula al peu d'aquesta pàgina.

Documentació:

– Fotocòpia del DNI o passaport.

2. Formulari de matrícula

Empleneu el formulari de matrícula i comproveu que les dades introduïdes són correctes.

3. Documentació

Reviseu la documentació que cal adjuntar en aquest apartat: la fotocòpia del DNI o passaport.

Nota: per finalitzar el procés, caldrà acceptar les condicions generals de matrícula.

* La Fundació es reserva el dret d'anul·lar el curs. L'organització es compromet a comunicar-ho als inscrits amb antelació suficient.

Gestió Alternativa de Conflictes, Mediació Comunitària i Familiar i del Poble Gitano

Codi: 204139
Data inici: 14/10/2020
Data de finalització: 02/06/2021
Data darrera sessió presencial: 02/06/2021
Durada: 14 ECTS / 64 hores presencials

Dimecres de 16 a 20h. Les visites als serveis de mediació dependrà de la disponibilitat del servei.

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat per videoconferència amb el programa ZOOM.