Ara aconsegueix el teu B1 / B2 / C1 d'anglès des de casa

Tan sols has de triar la data en què vols fer el teu examen Linguaskill, i nosaltres ens encarreguem de la resta.

Linguaskill, és un test d'anglès multinivell de Cambridge Assessment English, que compta amb l'aprovació d' ACLES (Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior) i la CRUE (Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles) per acreditar els nivells d'A1 a C1 del Marc Europeu de Referència de les Llengües.

Consulta aquí les universitats que accepten Linguaskill com a prova oficial d'anglès.

La Fundació UdG: Innovació i Formació col·labora amb el centre Exams Baix Camp, SL per la realització dels exàmens LinguaSkill.

Un cop finalitzat el procés d'inscripció, el centre Exams Baix Camp, contactarà amb el candidat per confirmar la seva matrícula i per realitzar el pagament de les taxes.

El preu de l'examen Linguaskill és de 100 €.

Condicions generals Linguaskill des de casa amb vigilància online

Idiomes

LINGUASKILL EXAMS