Ara aconsegueix el teu B1 / B2 / C1 d'anglès des de casa

Tan sols has de triar la data en què vols fer el teu examen Linguaskill, i nosaltres ens encarreguem de la resta.

Linguaskill, és un test d'anglès multinivell de Cambridge Assessment English, que compta amb l'aprovació d' ACLES (Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior) i la CRUE (Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles) per acreditar els nivells d'A1 a C1 del Marc Europeu de Referència de les Llengües.

Consulta aquí les universitats que accepten Linguaskill com a prova oficial d'anglès.

La Fundació UdG: Innovació i Formació col·labora amb el centre Exams Baix Camp, SL per la realització dels exàmens LinguaSkill.

El preu de l'examen Linguaskill és de 100 €.

Condicions generals Linguaskill des de casa amb vigilància online

Idiomes

LINGUASKILL EXAMS