Curs d'estiu

Personalitats Tòxiques? Trastorns de la Personalitat? Patrons de Personalitat Disfuncionals? Analitzem Conceptes

Tipologia: Curs d'estiu
Data d'inici: 25/06/2019
Data de finalització: 28/06/2019

De dimarts a divendres de 16 a 20 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Narcís Monturiol (Girona)

a) Conèixer els conceptes bàsics.
b) Identificar patrons disfuncionals de la personalitat.
c) Conèixer com poden afectar aquests patrons a un mateix i als altres.
d) Conèixer els aspectes bàsics de les pautes per tal de gestionar aquests patrons.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

El curs és de caràcter introductori i general i s’adreça a totes aquelles persones que, des de diferents àmbits, els interessi la temàtica.

Estudiants i professionals.

Es pretén fer una aproximació al coneixement bàsic de patrons disfuncionals de la personalitat. S'analitzen els conceptes que s'utilitzen en l'actualitat al voltant d'aquests patrons de personalitat i s'aborden estratègies personals i interpersonals per a la gestió d'aquests patrons.

L’objectiu principal del curs és oferir als estudiants el coneixement bàsic dels patrons disfuncionals de la personalitat. S'abordaran i analitzaran diferents conceptes relatius a les personalitats tòxiques, els patrons disfuncionals i els trastorns de la personalitat. S'identificaran les característiques bàsiques d’aquestes configuracions de personalitat en diferents àrees de la vida de la persona (personal, familiar i laboral), el seu impacte i els aspectes bàsics de la seva gestió.

Aquests curs pot ser útil per tal de millorar les relacions amb els altres i especialment la relació amb persones que poden presentar patrons disfuncionals de comportament.

Departament de Psicologia de la UdG

Curso de especialización

Diálisis

Edició: 1ª Edición | Lloc: Institut Català d´oncologia (ICO) de Barcelona y Hospitales y centros de Diálisis del área metropolitana de Barcelona | Idioma: Castellano |Data inici: 04/02/2019