Properament. Matrícula oberta a partir del 03/06/2024

Diploma d'Expert en
Mediació Familiar Sistèmica i altres Tècniques d'Intervenció amb Famílies

REQUISITS D'ADMISSIÓ

– Llicenciats, diplomats o graduats en qualsevol disciplina.

– Persones i professionals que poden justificar a partir d’una carta de recomanació o d’un breu informe (d’institucions públiques, entitats o empreses) els seus coneixements pràctics o experiència professional, associativa o fins i tot voluntària, en la prevenció, gestió i resolució de conflictes i la mediació.

NOTA: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

MATRÍCULA

Per inscriure’s cal omplir el full d’inscripció a través del web de la Fundació UdG.

Preinscripció: a partir del 3 de juny i fins a un mes abans de l'inici del curs.
En un termini màxim de 7 dies des de la data d’inscripció cal haver realitzat el pagament de 400 € que es restarà de l’import de la matrícula, i que dóna dret a reserva de plaça.

Matrícula: per tal que sigui efectiva caldrà haver realitzat el pagament com a màxim 20 dies abans de l’inici del curs.
Documentació que s’ha de presentar per realitzar la matrícula:
–Fotocòpia del DNI o passaport vigent, TIE o document identificatiu d’un país de la Unió Europea i fotocòpia compulsada del títol universitari (o del resguard).

Consulta aquí com hauràs de presentar la titulació universitària.

Important:
Aquesta documentació s'ha de presentar com a màxim vint dies abans de l'inici de l'activitat.

Properament