Curs d'estiu

Data de finalització: 28/07/2021
2 ECTS / 15 hores de videoconferència

Dimecres i divendres de 17 a 20 h

Lloc de realització: Per VIDEOCONFERÈNCIA a través de la plataforma ZOOM.

• Descobrir què ofereix l’entorn BIM i explorar el seu potencial.
  • Entendre la necessitat d’implementació de la metodologia per a una correcta gestió integral dels projectes i les obres.
  • Conèixer les eines habituals de l’ecosistema BIM.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A qualsevol persona que tingui interès per descobrir el potencial de la metodologia BIM.

Caldrà disposar d’ordinador amb connexió a Internet.

El BIM és un concepte que comença a formar part del dia a dia dels professionals del món de l’arquitectura i la construcció. Tot i això, el coneixement que se’n té sovint és esbiaixat i es veu únicament com una nova eina més avançada que permet representar gràficament els projectes en tres dimensions.

El curs pretén descobrir als assistents tot el que la metodologia pot oferir, fent evident el seu potencial i posant en relleu la necessitat d’una producció i gestió integral de projectes.

Les sessions seran un aparador on es mostraran diferents aplicacions del BIM, passant pel modelat, els amidaments, les col·lisions, la programació, el treball col·laboratiu, etc.

• Introduir el BIM i conèixer la seva aplicació en tot el cicle de vida dels projectes.
  • Descobrir els avantatges que pot suposar la incorporació d’aquesta metodologia en diferents entorns de treball.
  • Descobrir el nivell d’implantació actual del BIM i el seu futur immediat.
  • Testar les diferents eines d’ús habitual en l’entorn BIM (Revit, Navis, CYPE, Presto, Dynamo, etc.).
  • Ensenyar com diversos participants poden crear la mateixa maqueta virtual simultàniament.
  • Mostrar plataformes d’interacció digital per facilitar la comunicació entre els diferents participants en el procés.

Entitats col·laboradores

• Cype Ingenieros

Curs de postgrau

Producció BIM

Edició: 1a Edició | Lloc: ON LINE, a través de videoconferències amb la plataforma ZOOM | Idioma: Català |Data inici: 03/02/2022
Preu: 996 € (Veure descomptes)
Diploma de postgrau

Gestió de Projectes en l'Entorn BIM

Edició: 2a Edició | Lloc: ON LINE, a través de videoconferències amb la plataforma ZOOM | Idioma: Català |Data inici: 07/10/2021
Preu: 2.250 € (Veure descomptes)
Curs de postgrau

Gestió BIM

Edició: 1a Edició | Lloc: ON LINE, a través de videoconferències amb la plataforma ZOOM | Idioma: Català |Data inici: 01/02/2022
Preu: 996 € (Veure descomptes)
Si no et matricules,  indica'ns el motiu!

Calendari