Curs d'estiu

Gospel X-perience

Tipologia: Curs d'estiu
Idioma: Català i textos en anglès.
Data d'inici: 28/06/2019
Data de finalització: 30/06/2019

Divendres de 16 a 19.30 h, dissabte de 9:30 a 13:30 h i de 16 a 19:30 h i diumenge de 9:30 a 13:30 h
Diumenge a les 12.30 h els alumnes oferiran un petit concert amb les cançons treballades, obert a tothom!

Lloc de realització: Casa de Cultura de Girona (Pl. Hospital, 6. Girona)

Pensem que és una experiència que cal viure, almenys un cop, en primera persona.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

Obert a tothom.

Presentem la tretzena edició del Curs d'Estiu de Gospel, sota el títol GOSPEL X-PERIENCE, on aprofundirem en l'aspecte social i col·lectiu de la música i d'aquest estil, en particular.

– El coneixement de la música gospel contemporània, els seus estils, la manera d’interpretar-los i, sobretot, la manera de fer-los comuns en tot el grup. Descobrir les possibilitats de la pròpia veu, aprofundir en el seu coneixement i en la seva musicalitat a través del gospel. Conèixer el context cultural i històric d’aquest tipus de música, i veure’n l'evolució fins avui. Especial incís en el gospel del segle XXI, d’estil urbà.
– Passar-ho bé cantant gospel.

Curs d'estiu

Iniciació al Clown

Edició: 1a Edició | Lloc: Hotel Balneari Vichy Catalán (Caldes de Malavella) | Idioma: Català |Data inici: 12/07/2019
Curs de postgrau