Curs d'estiu

Gospel X-perience

Tipologia: Curs d'estiu
Idioma: Català i textos en anglès.
Data d'inici: 29/06/2018
Data darrera sessió presencial: 01/07/2018
15 hores

Divendres de 16 a 19.30 h, dissabte de 9:30 a 13:30 h i de 16 a 19:30 h i diumenge de 9:30 a 13:30 h
Diumenge a les 12.30 h els alumnes oferiran un petit concert amb les cançons treballades, obert a tothom!

Lloc de realització: Casa de Cultura de Girona (Pl. Hospital, 6. Girona)

Pensem que és una experiència que cal viure, almenys un cop, en primera persona.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

Obert a tothom.

Presentem la dotzena edició del Curs d'Estiu de Gospel, aquest any sota el títol GOSPEL X-PERIENCE, on aprofundirem en l'aspecte social i col·lectiu de la música i d'aquest estil, en particular.

– El coneixement de la música gospel contemporània, els seus estils, la manera d’interpretar-los i, sobretot, la manera de fer-los comuns en tot el grup. Descobrir les possibilitats de la pròpia veu, aprofundir en el seu coneixement i en la seva musicalitat a través del gospel. Conèixer el context cultural i històric d’aquest tipus de música, i veure’n l'evolució fins avui. Especial incís en el gospel del segle XXI, d’estil urbà.
– Passar-ho bé cantant gospel.

Genera Emocions i Relacions Constructives. Dirigit a professionals docents

Edició: 1a Edició | Lloc: Mas Espelt, s/n (17493 Vilajuïga - Girona) | Idioma: català |Data inici: 07/07/2018
Diploma de postgrau

Musicoteràpia