Curs de postgrau

Data darrera sessió presencial: 18/06/2022
Data de finalització: 18/06/2022
12 ECTS / 96 hores presencials

CURS HÍBRID: Les classes es poden seguir de forma presencial o per videoconferència a través de la plataforma Zoom.

Divendres, de 16 a 20 h i un dissabte al mes, de 10 a 14 h.

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat per videoconferència amb el programa ZOOM.

Lloc de realització: CURS HÍBRID: Parc Científic i Tecnològic de la UdG i per videoconferència amb la plataforma ZOOM

• Donar valor a un camp professional que pot obrir noves oportunitats laborals en la direcció d’equipaments cívics.
  • Adquirir una formació específica sobre direcció i gestió estratègica d’equipaments cívics.
  • Millorar les expectatives professionals aprofundint en temes relacionats amb la direcció i la gestió dels equipaments de proximitat.
  • Incorporar eines de planificació estratègica i gestió de projectes comunitaris, aprofundint en aspectes d’innovació social.

• A professionals dels àmbits social, cultural, educatiu i comunitari: pedagogs, sociòlegs i antropòlegs que treballin en la direcció d’equipaments i serveis culturals i comunitaris.
  • A professionals de l’àmbit social, com ara treballadors socials i educadors socials, i a professionals d’entitats.
  • A professionals de l’Administració pública que treballin en l’àmbit de la gestió d’equipaments públics i projectes comunitaris.
  • A professionals que desenvolupin tasques relacionades amb la direcció d’equipaments o la dinamització de projectes comunitaris.

El perfil d’ingrés recomanat són persones titulades en Pedagogia, Psicologia, Educació Social, Treball Social, Sociologia o ensenyaments afins. Amb caràcter excepcional, la direcció del curs podrà considerar l’admissió d’estudiants amb titulacions no afins o que no disposin de titulació universitària.

NOTA: qui no disposi de títol universitari previ té dret a rebre, en superar el postgrau, un certificat d’assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Aquest postgrau és una formació especialitzada adreçada, en primera instància, a professionals que dirigeixen o gestionen equipaments de proximitat (centres cívics, locals socials, espais joves, ateneus culturals, casals...), és a dir, equipaments cívics i comunitaris adreçats al conjunt de la ciutadania.

El contingut acadèmic inclou qüestions específiques pròpies de la direcció i la gestió d’equipaments i projectes d’innovació social en clau comunitària, atès que aquesta formació neix de la demanda expressada per professionals que impulsen projectes comunitaris (com ara directors i directores d’equipaments cívics) i que volen fer un pas més en la seva formació.

Plantegem una formació adreçada a titulats que tinguin interès a ampliar la seva formació en direcció, planificació i gestió d’equipaments cívics i en direcció de projectes comunitaris d’innovació social. En aquest sentit, el postgrau contribueix a millorar les expectatives professionals de persones ja integrades en el món social comunitari, educatiu i cultural que volen fer un pas més i avançar cap a la direcció i la gestió d’equipaments cívics. També ens adrecem als professionals que treballen en el camp social, educatiu o cultural dirigint i coordinant projectes i que volen ampliar la seva formació cap a projectes d’innovació social.

El postgrau forma en els àmbits propis de la direcció i la gestió d’equipaments, abraça la planificació estratègica, aprofundeix en els diferents models de gestió i direcció de projectes comunitaris, i aborda el lideratge comunitari, el treball en equip, la comunicació estratègica, l’acció comunitària i la innovació social. Una nova mirada estratègica per afrontar els nous reptes comunitaris.

• Aprofundir en el mapa d’equipaments cívics i de proximitat i en les diferents modalitats de gestió.
  • Incorporar els principals elements estratègics per a la planificació i la construcció d’equipaments cívics i de proximitat.
  • Incorporar el treball estratègic a la planificació i la gestió d’equipaments cívics i comunitaris.
  • Aprendre a dirigir a partir de la proximitat i les relacions amb la comunitat.
  • Adquirir noves eines per a la gestió dels equipaments de proximitat.
  • Vincular la direcció i la gestió d’equipaments de proximitat a l’acció comunitària.
  • Conèixer la importància dels equips i la comunicació relacional.
  • Analitzar els diferents models de gestió dels equipaments cívics i comunitaris: gestió pública, gestió col·laborativa i autogestió.
  • Entendre els equipaments com a laboratoris d’innovació social.

• Direcció de centres cívics i equipaments públics.
  • Direcció i coordinació de projectes comunitaris dels àmbits social, cultural, juvenil i educatiu.
  • Coordinació de projectes i serveis comunitaris de l’àmbit municipal.

Entitats col·laboradores

• Col·legi de Pedagogs

Curs de postgrau

Professional Immobiliari

Edició: 1a Edició | Lloc: Col·legi Oficial d'Agents de la Propietat Immobiliària de Girona (c/ Eiximenis, 18, de Girona) | Idioma: Català i/o castellà en funció del docent |Data inici: 15/10/2021
Preu: 1.200 € (Veure descomptes)
Màster

Direcció i Gestió d'Empreses (MBA)

Edició: 37a edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn o bé per videoconferència mitjançant Zoom | Idioma: Català |Data inici: 21/09/2021
Preu: 6.500 € (Veure descomptes)
Màster

Estudis Immobiliaris

Edició: 7a Edició | Lloc: ONLINE per videoconferència amb el programa ZOOM o PRESENCIALMENT al Col·legi Oficial d'Agents de la Propietat Immobiliària de Girona | Idioma: Català o espanyol, en funció del docent |Data inici: 07/10/2021
Preu: 4.800 € (Veure descomptes)
Matrícula contínua
Etiquetes: Híbrid
Si no et matricules,  indica'ns el motiu!

Veure descomptes

Sessions informatives