Curs d'estiu

Allibera’t, Desestressa’t i Retroba’t... Expressió i Emocions a Través de la Pintura, el Dibuix i el Joc

Tipologia: Curs d'estiu
Data d'inici: 01/07/2019
Data de finalització: 10/07/2019
2 ECTS / 31,5 hores presencials

Dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 15.30 a 20 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

– Permet escoltar-te, moure tot el cos, jugar, dibuixar, expressar, redescobrir l'infant que portem a dins i crear.
– Ser capaços de ransmetre aquest benestar als nostres alumnes, pacients, fills o a qui considerem.
– Sentir-se més viu, lliure i feliç gràcies a l'art, despertant el joc i l’expressió espontanis.
– Descobrir una eina molt poderosa per a educar i pel benestar d'un mateix i els altres.
– Creant apoderem la nostra ànima, augmentem l’autoestima i som un mateix sense pors i de manera autèntica.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A mestres, psicòlegs, terapeutes i qualsevol persona que vulgui descobrir la pintura com a eina de creixement i benestar.

Taller pràctic i vivencial per a recollir experiències creatives i lúdiques, basat en la creativitat i el joc.

Treballarem la consciència corporal, amb exercicis de relaxació, moviment pautat i jocs.

Desenvoluparem l’atenció plena: mindfulness.

Potenciarem la creativitat.

Treballarem la intel·ligència emocional: reconeixement i expressió d’emocions.

Experimentarem la qualitat del moviment corporal i de relació amb l’espai.

Aprendrem sobre colors, formes i pintura en gran.

Experimentarem la creació, de forma individual i en grup.

Aprendrem a deixar-nos anar per tal de pintar i dibuixar motivats per l'impuls més interior.

– Aprendre i experimentar la pintura i el dibuix com a eines de creixement i descobriment.
– Passar-ho bé i descobrir com es pot gaudir i aprendre.
– Descobrir i desenvolupar la creativitat.
Mindfulness (gaudir del moment present).
– Aprendre a desenvolupar la creativitat.
– Adquirir petites pinzellades relacionades amb com educar la creativitat.
– Descobrir la pintura i el dibuix com a eines d'expressió i consciència emocional.
– Adquirir consciència corporal.
– Aprendre en relació a la intel·ligència emocional.
– Descobrir el joc i la sorpresa com a eines de coneixement i creativitat.
– Incorporar eines d'educació de la creativitat per tal d'augmentar la creativitat d'un mateix i els altres.

Màster

Musicoteràpia Transcultural - 2n. curs

Edició: 1a Edició | Lloc: Aulari Comú (M22-001) - Campus Montilivi de la UdG | Idioma: català |Data inici: 19/10/2019
Preu: 1.750 € (Veure preu pels alumnes que han realitzat els 3 Cursos de Postgrau (45 ECTS))