Curs de postgrau

Instruments de Valoració del Vincle Afectiu i Anàlisi de la Interacció Pares-Fills a la Infància

170031 Vincle Afectiu
Codi: 192031
Tipologia: Curs de postgrau
Idioma: Català i anglès
Data d'inici: 18/10/2019
Data darrera sessió presencial: 21/12/2019
Data de finalització: 21/12/2019

Dos divendres al mes, de 16 a 20 h (Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà) i un dissabte al mes, de 10 a 14 h i de 15 a 19 h.

Lloc de realització: Laboratori de Vincle Afectiu i Desenvolupament Humà i Parc Científic i Tecnològic de la UdG

• Per practicar amb alguns dels instruments i tècniques d’observació que ens ajuden a valorar el sistema de vincle afectiu dels infants i la qualitat de la interacció pares-fills.
  • Per conèixer instruments que podem emprar, si som investigadors o ho volem ser,  en la recerca o tesis doctoral dins l’àmbit del curs.
  • Per reflexionar i profunditzar en el coneixement del vincle afectiu i la relació pares-fills més enllà de la tècnica d’observació o instrument.

* Observació: La formació en alguns instruments no substitueix la reglamentada per obtenir la certificació legal d’acreditació. Al llarg del curs informarem a qui estigui interessat del llistat de persones certificades a nivell mundial que realitzen la formació i examen.

Curs acreditat per International Attachment Network España.

A psicòlegs generals sanitaris, clínics o evolutius. I a professionals afins.

Titulació universitària de Psicologia.

L’aproximació psicoanalítica de la teoria del vincle afectiu és un marc teòric que comprèn la necessitat de tenir instruments d’avaluació que possibilitin l’evidència empírica dels programes i tècniques d’intervenció així com de la recerca que es pugui realitzar en aquesta àrea de coneixement. El curs, que forma part del Màster de Formació en Psicoteràpia i Teoria del Vincle afectiu, però que es pot cursar de manera independent, posa a l’abast dels professionals interessats un repàs per aquells instruments més significatius a l’hora d’analitzar el vincle afectiu i la qualitat de la interacció pares-fills a la infància.

Entendre la forma d’avaluar el sistema de vincle afectiu i els paràmetres que s’observen quan es realitza una anàlisi de la interacció pares-fills.

És un curs d’aprofundiment que pot ajudar a la formació del psicòleg del desenvolupament, clínic, general sanitari i/o a altres professionals afins que treballen amb nens/es i/o famílies.

Atenció Sociofamiliar: Circumstàncies Psicosocials que Envolten les Realitats Familiars Actuals

Edició: 3a Edició | Lloc: KOMENTS. Fundació Eulàlia Torras de Beà. Carrer Rosselló, 77 de Barcelona | Idioma: Català |Data inici: 04/05/2019
Diploma de postgrau

Psicodiagnòstic Clínic i Indicació dels Diferents Abordatges Psicoterapèutics. Noves Patologies d’Avui Dia