Ioga i Educació. Escoltem el Cos, Sentim les Emocions, Obrim la Ment

Data d'inici: 01/07/2019
Data de finalització: 04/07/2019

De dilluns a dijous de 9 a 14 h

Lloc de realització: Facultat d'Educació i Psicologia (Campus Barri Vell)

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A mestres i professors, professors universitaris, psicòlegs, logopedes, educadors socials, monitors, professionals de l'àmbit de la salut i persones interessades en el benestar en general.

Cal portar roba còmoda.

L’objectiu del curs és ajudar a desenvolupar el potencial intern de la persona i les seves capacitats. Donarem espai a les emocions, prendrem consciència del cos i de la respiració, experimentarem la relaxació i el descans, fomentarem la concentració i crearem espais per a la quietud i el silenci interior. Els exercicis de ioga ajuden a harmonitzar el cos, la ment i les emocions. Un clima de convivència i de benestar afavoreix l’aprenentatge i ens prepara per a la vida social.

– Identificar les àrees del cervell que intervenen en l’aprenentatge.
– Potenciar el benestar a l’àmbit escolar i laboral.
– Reconèixer, expressar i canalitzar les emocions.
– Prendre consciència del cos i de la respiració.
– Afavorir la relaxació i el descans.
– Millorar l'atenció i la concentració.
– Aprendre a mantenir la ment atenta en el moment present.

Iniciació al Clown

Edició: 1a Edició | Lloc: Hotel Balneari Vichy Catalán (Caldes de Malavella) | Idioma: Català |Data inici: 12/07/2019

Educació no Directiva i Vivencial, Etapa de 3 a 12 anys

Edició: 1a Edició | Lloc: Fundació d'Estudis Superiors d'Olot | Idioma: Català |Data inici: 08/07/2019