Diploma de postgrau

Data darrera sessió presencial: 03/07/2021
Data de finalització: 03/07/2021
39 ECTS / 165 hores
( presencials: 75 / videoconferència: 90)

Un cap de setmana al mes. Divendres, de 15 a 20 h i dissabte de 9 a 14 h i de 15 a 20 h.
De setembre de 2020 a febrer de 2021, en videoconferència amb la plataforma ZOOM.
De març a juliol de 2021, presencial al Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

Entrega Treball Final de Postgrau:17 de juliol de 2021

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line.

Lloc de realització: Semipresencial, en videoconferència amb la plataforma ZOOM. (de setembre de 2020 a febrer de 2021) i al Parc Científic i Tecnològic de la UdG (de març a juliol de 2021).

• La intel·ligència emocional és la base de la felicitat?
  • Potenciaràs la teva intel·ligència emocional.
  • Disposaràs de les eines imprescindibles per acompanyar als altres en el desenvolupament de la seva intel·ligència emocional.

• A professionals de l’àmbit de l’educació, la psicologia i la psicopedagogia.
  • A professionals de l’àmbit social com treballadors socials i educadors socials.
  • A professionals que desenvolupin una tasca relacionada amb les relacions humanes.

• El perfil d'ingrés recomanat serà per a Titulats en psicologia, magisteri, educació social, treball social, infermeria, medicina, empresarials o titulacions afins. Amb caràcter excepcional, la direcció del curs podrà considerar l'admissió d'aquells estudiants amb titulacions no afins o que no disposin de titulació universitària.

NOTA: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Saber gestionar les emocions marca la gran diferència entre la salut i la malaltia, l’èxit i el fracàs, la felicitat i la infelicitat. Tot i que la ciència demostra constantment amb estudis la importància de la intel·ligència emocional (IE) en diferents àmbits de la vida, dediquem poc temps a desenvolupar-la i, per  tant, són poques les eines que disposem com a professionals per promoure-la. En aquest sentit, és indispensable una formació que ens permeti entrenar la nostra IE i aprendre eines per ajudar els altres a desenvolupar-la.

• Conèixer i comprendre els beneficis de la intel·ligència emocional sobre la salut, presa de decisions, aprenentatge i rendiment (acadèmic i laboral).
  • Desenvolupar competències emocionals en els participants del postgrau.
  • Formació especialitzada (teòrica, tècnica i pràctica) per acompanyar i potenciar la intel·ligència emocional de les persones en els diferents àmbits.
  • Eines per dissenyar, posar en pràctica i avaluar programes d’educació emocional.

• Formador en competències emocionals en els sectors educatiu, social, empresarial i sanitari.
  • Acompanyar i facilitar processos d’autoconeixement i creixement  personal.
  • Consultor educatiu:  assessorant sobre la implementació  i el seguiment de programes d’educació emocional en les etapes d’infantil, primària i secundaria.
  • Consultor de recursos humans: assessorant sobre la implementació de programes d’entrenament de la intel·ligència emocional.

• Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació
  • VIDA Escola d'Intel·ligència Emocional (VEIE)

Informació relacionada

Entrevista al Diari de Girona: "Ens estalviem molta malaltia física quan fem una bona gestió de les emocions"

Veure descomptes

Sessions informatives

18/09/2020 a les 18:00 h
Inauguració del curs 'La clau de la bona vida' - 'La llave de la buena vida' (11:00 h Mèxic) conversant amb Joan Garriga ONLINE per videoconferència amb el programa Zoom.
Confirmar assistència