Diploma de postgrau

Data d'inici: 27/09/2019
Data darrera sessió presencial: 11/07/2020
Data de finalització: 31/07/2020

Un cap de setmana al mes. Divendres, de 15 a 20 h i dissabte de 9 a 14 h i de 15 a 20 h
data d'entrega del treball final: 11 de juliol de 2020

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG

• La intel·ligència emocional és la base de la felicitat?
  • Potenciaràs la teva intel·ligència emocional.
  • Disposaràs de les eines imprescindibles per acompanyar als altres en el desenvolupament de la seva intel·ligència emocional.

• A professionals de l’àmbit de l’educació, la psicologia i la psicopedagogia.
  • A professionals de l’àmbit social com treballadors socials i educadors socials.
  • A professionals que desenvolupin una tasca relacionada amb les relacions humanes.

• Titulació universitària.

Saber gestionar les emocions marca la gran diferència entre la salut i la malaltia, l’èxit i el fracàs, la felicitat i la infelicitat. Tot i que la ciència demostra constantment amb estudis la importància de la intel·ligència emocional (IE) en diferents àmbits de la vida, dediquem poc temps a desenvolupar-la i, per  tant, són poques les eines que disposem com a professionals per promoure-la. En aquest sentit, és indispensable una formació que ens permeti entrenar la nostra IE i aprendre eines per ajudar els altres a desenvolupar-la.

• Conèixer i comprendre els beneficis de la intel·ligència emocional sobre la salut, presa de decisions, aprenentatge i rendiment (acadèmic i laboral).
  • Desenvolupar competències emocionals en els participants del postgrau.
  • Formació especialitzada (teòrica, tècnica i pràctica) per acompanyar i potenciar la intel·ligència emocional de les persones en els diferents àmbits.
  • Eines per dissenyar, posar en pràctica i avaluar programes d’educació emocional.

• Formador en competències emocionals en els sectors educatiu, social, empresarial i sanitari.
  • Acompanyar i facilitar processos d’autoconeixement i creixement  personal.
  • Consultor educatiu:  assessorant sobre la implementació  i el seguiment de programes d’educació emocional en les etapes d’infantil, primària i secundaria.
  • Consultor de recursos humans: assessorant sobre la implementació de programes d’entrenament de la intel·ligència emocional.

VIDA Escola d'Intel·ligència Emocional (VEIE)

Informació relacionada

Entrevista al Diari de Girona: "Ens estalviem molta malaltia física quan fem una bona gestió de les emocions"

Properament