Diploma d'especialització (postgrau)

Intel·ligència Emocional

Codi: 22S028
Tipologia: Diploma d'especialització (postgrau)
Data d'inici: 23/09/2022
Data darrera sessió presencial: 15/07/2023
Data de finalització: 15/07/2023

Un cap de setmana al mes. Divendres, de 15 a 20 h i dissabte de 9 a 14 h i de 15 a 20 h.

Entrega Treball Final de Postgrau: 15 de juliol de 2023.

Nota: En el cas que no es pogués efectuar la docència presencial prevista, degut a motius aliens a la Fundació, el curs podria continuar amb normalitat combinant videoconferències, principalment, i treball on line.

Lloc de realització: Presencial, Balneari Vichy Catalán. Caldes de Malavella

• La intel·ligència emocional és la base de la felicitat?
  • Potenciaràs la teva intel·ligència emocional.
  • Disposaràs de les eines imprescindibles per acompanyar als altres en el desenvolupament de la seva intel·ligència emocional.

• A professionals de l’àmbit de l’educació, la psicologia i la psicopedagogia.
  • A professionals de l’àmbit social com treballadors socials i educadors socials.
  • A professionals que desenvolupin una tasca relacionada amb les relacions humanes.

• El perfil d'ingrés recomanat serà per a Titulats en psicologia, magisteri, educació social, treball social, infermeria, medicina, empresarials o titulacions afins. Amb caràcter excepcional, la direcció del curs podrà considerar l'admissió d'aquells estudiants amb titulacions no afins o que no disposin de titulació universitària.

NOTA: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Saber gestionar les emocions marca la gran diferència entre la salut i la malaltia, l’èxit i el fracàs, la felicitat i la infelicitat. Tot i que la ciència demostra constantment amb estudis la importància de la intel·ligència emocional (IE) en diferents àmbits de la vida, dediquem poc temps a desenvolupar-la i, per  tant, són poques les eines que disposem com a professionals per promoure-la. En aquest sentit, és indispensable una formació que ens permeti entrenar la nostra IE i aprendre eines per ajudar els altres a desenvolupar-la.

• Conèixer i comprendre els beneficis de la intel·ligència emocional sobre la salut, presa de decisions, aprenentatge i rendiment (acadèmic i laboral).
  • Desenvolupar competències emocionals en els participants del postgrau.
  • Formació especialitzada (teòrica, tècnica i pràctica) per acompanyar i potenciar la intel·ligència emocional de les persones en els diferents àmbits.
  • Eines per dissenyar, posar en pràctica i avaluar programes d’educació emocional.

• Formador en competències emocionals en els sectors educatiu, social, empresarial i sanitari.
  • Acompanyar i facilitar processos d’autoconeixement i creixement  personal.
  • Consultor educatiu:  assessorant sobre la implementació  i el seguiment de programes d’educació emocional en les etapes d’infantil, primària i secundaria.
  • Consultor de recursos humans: assessorant sobre la implementació de programes d’entrenament de la intel·ligència emocional.

Informació relacionada

Entrevista al Diari de Girona: "Ens estalviem molta malaltia física quan fem una bona gestió de les emocions"

Màster

Filosofia 3/18

Edició: 9a Edició | Lloc: ON LINE | Idioma: Català i espanyol |Data inici: 04/10/2021
Preu: 3.000 € (1r curs: 1.800 € + 2n curs: 1.200 €) (Veure descomptes)
Curs d'estiu

Introducció a la Programació Neurolingüística. Aprendre com Funcionem per Enfocar-nos Millor cap a on Volem Anar

Edició: 5a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català |Data inici: 29/06/2022

Intervenció amb Dones en Situació de Violència Masclista

Edició: 1a Edició | Lloc: Sessions virtuals a través de la plataforma zoom i sessions presencials al Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català |Data inici: 31/01/2022
Preu: 335 € (Veure descomptes)
Etiquetes: Mestres
Properament
Si no et matricules, indica'ns el motiu!

Veure descomptes

Sessions informatives

14/07/2022 a les 19:15 h
Per videoconferència amb la plataforma ZOOM