Habilitats Directives per a Professionals dels Allotjaments Turístics

Data de finalització: 18/12/2018

De dilluns a dijous de 17 a 21 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG

• Aprenentatge basat en competències: L’objectiu del programa serà que puguis reunir i consolidar els coneixements i les experiències que et permetin ser un excel·lent directiu, en el marc de l'administració i direcció d'empreses d'allotjament turístic.
  • Metodologia pràctica: Els continguts exposats a l’aula es treballen en sessions pràctiques on aprendràs a resoldre les problemàtiques reals del sector i a prendre decisions estratègiques i operatives.
  • Formació impartida per professionals del sector qualificats: Aprendràs de la mà de professionals que t’ensenyaran segons la seva formació i, sobretot, la seva experiència en cadascuna de les àrees d’estudi.

• Graduats/des del Grau o Diplomatura en Turisme amb motivació per esdevenir gestors d'allotjaments turístic.
  • Graduats/des d'altres graus universitaris que es vulguin especialitzar en l'àmbit dels allotjaments turístics.
  • Professionals del sector amb la intenció de millorar els seus coneixements, desenvolupar noves aptituds i tenir noves experiències professionals.

Formació universitària en Turisme i/o Direcció d'Allotjaments Turístics o similars, o bé experiència professional acreditada en aquest àmbit.

A més de disposar d’un coneixement ampli del funcionament general de les diferents àrees de gestió dels allotjaments turístics i específic de cadascuna d’elles, els gestors d’allotjaments turístics necessiten una sèrie d’habilitats directives per desenvolupar amb èxit la seva tasca a les organitzacions. Les habilitats més requerides pel sector són la capacitat de lideratge, la comunicació, l’organització del treball en equip i la gestió de conflictes i processos de negociació. En aquest curs d'especialització, que forma part del programa del Màster en Administració i Direcció d'Allotjaments Turístics de la Fundació UdG: Innovació i Formació, es desenvoluparan les habilitats directives dels participants mitjançant una metodologia pràctica i basada en l’exposició i gestió de situacions particulars.

• Gestionar el temps de treball eficaçment.
  • Conèixer els diferents tipus de lideratge i tenir la capacitat d’utilitzar-los segons la situació.
  • Disposar de bones habilitats comunicatives mitjançant l’ús de tècniques d’expressió oral i d’escolta activa.
  • Dominar diferents tècniques de coaching empresarial.
  • Organitzar de manera eficaç el treball en equip.
  • Tenir la capacitat de resoldre conflictes i aplicar diverses tècniques de negociació.

• Administrador/a o director/a d'allotjaments turístics.
  • Responsable d'àrea o departament en empreses d'allotjament turístic.

• Costa Brava Consulting Group

Entitats col·laboradores